Zomers

Complexiteit van de klacht niet 1,2,3 op te lossen

Marianne

Margot diet goed werk en ik ben er op vooruit gegaan dus ze verdiend wel een 10

Marianne

Omdat ik mij erg op mijn gemak voel bij Margot. En zij kan er niets aan doen dat het niet verbeterd is want ik heb last van versleten knie en meniscus.

Ze behandeld mij ook voor...

Ze behandeld mij ook voor fibromyalgie en dat is altijd fijn dat doet ze goed. Ik zit regelmatig vast met mijn spieren en dat kan ze aardig los krijgen.

Brenda

Kundig en professioneel en zeer prettig in de omgang. Jonge maar zeer kundige fysio

Dominique

Hanno is een top manuele therapeut, ik ben door hem gaan sporten 4 jaar geleden en ben stukken gezonder en met veel minder klachten. Als ik weer vast zit dan weet hij het precies goed te verhelpen... Hanno is een top manuele therapeut, ik ben door hem gaan sporten 4 jaar geleden en ben stukken gezonder en met veel minder klachten. Als ik weer vast zit dan weet hij het precies goed te verhelpen met zijn gouden handjes. Hij weeerwijzen.t ook heel goed zijn grenzen en wanneer hij patienten door moet verwijzen.

Mary de Wild

Hij weet heel goed te luisteren. En zorgt ervoor dat je er weer prettig weg gaat.

Hanneke

Mijn Fysiotherapeut heeft een hele goede kennis over het bekken. Ik vertrouw zijn kunnen en zijn kennis. Ben erg blij met hem!

Zeer slechte ervaring. Fysiotherapeut was nooit op tijd. Behandeling werd onderbroken als er een app op zijn mob. tel.. binnenkwam en duurde sowieso maximaal 15 minuten (er staan 30 minuten... Zeer slechte ervaring. Fysiotherapeut was nooit op tijd. Behandeling werd onderbroken als er een app op zijn mob. tel.. binnenkwam en duurde sowieso maximaal 15 minuten (er staan 30 minuten voor). Zijn behandelingen hebben mijn klachten alleen maar verergerd. Heeft tweemaal inadequate zelfoefeningen aangeraden. Ben zelf op onderzoek uitgegaan en heb oefeningen gevonden die echt helpen. Had al weinig vertrouwen in fysiotherapie, maar dit is nu weer bevestigd. Mijn vervangende huisarts heeft mij verwezen naar deze fysiotherapeut en mocht ik ooit weer bij haar terecht te komen, zal ik deze ervaring zeker met haar delen. Nooit meer doorverwijzen naar deze fysiotherapeut! Helaas moet je minimaal 1 ster aankruisen als je verder wilt gaan. Hij verdient geen enkele ster!