Sharon van haaren

Mijn behandelaar is Pim Proest. Hij helpt mij goed op weg met mijn migraine en nek klachten heeft veel tips, neemt mij serieus en denkt op alle vlakken mee. Ik ben zeer tevreden!

Manon

Ik heb de behandeling als prettig ervaren en ben positief over de therapeut. De klachten zijn iets verminderd maar helaas niet weg

Dinesh mangrha

Meneer nam mij niet serieus, toen ik hem zei dat er bepaalde gevoelige plaatsen waren. Meneer ging veder hardhandig te werk.
Dit was een nare/pijnlijke ervaring

Ad van den Meerendonk

Oefeningen worden goed voorgedaan, en het streven naar een maximaal resultaat. Houd mijn medicijngebruik in de gaten en laat mij zien dat ik meer kan dan ik dacht. Daarnaast is Nora aardig en... Oefeningen worden goed voorgedaan, en het streven naar een maximaal resultaat. Houd mijn medicijngebruik in de gaten en laat mij zien dat ik meer kan dan ik dacht. Daarnaast is Nora aardig en informeel in de contacten. In de loop der jaren heb ik veel contacten gehad met fysiotherapeuten. Nora is de beste die ik getroffen heb.

afjm.brekelmans@tele2.nl

Erg fijn personeel en die mij serious neemt

Tiny van Stippent

Pim weet precies hoe te handelen is erg deskundig

Gerdine van Wilgenburg

Deskundig, vriendelijk, belangstellend.

Van den Akker

De vriendelijkheid, gastvrijheid, behandelingen, ondersteuning. Ik heb mij erg welkom gevoeld.