Als de therapeut goed begrijpt wat de cliënt mankeert, zodat er een succesvolle procedure er gestart kan worden voor een efficiënt en spoedig herstel

Zijn vraag of ik in mijn situatie zelf vooruitgang opmerkte: hij wist heel goed wat hij deed.

Martijn Schram

Op het moment dat ik problemen ervaarde kon ik zeer snel terecht. De therapeut heeft een prettige en effectieve manier van behandelen en vragen beantwoorden. Ook geeft hij nuttige tips mee om het... Op het moment dat ik problemen ervaarde kon ik zeer snel terecht. De therapeut heeft een prettige en effectieve manier van behandelen en vragen beantwoorden. Ook geeft hij nuttige tips mee om het probleem in het dagelijks leven te voorkomen.

Korte en heldere begeleiding. Praktisch stipt en helder. Wat leidde tot een supersnel herstel.

Duidelijk aangegeven wat er aan de hand is. Goede behandeling

Het is een jonge enthousiaste fysiotherapeut. Door denkt mee. Is ook te bereiken als je vragen hebt achteraf en heeft ook goed kunnen helpen bij de klachten

Hij luistert erg goed, geeft duidelijk aan hoe de oorzaak van het probleem ontstaan kan zijn, helpt je goed uit te leggen wat je thuis nog zou moeten doen voor de klachten en vraagt regelmatig of... Hij luistert erg goed, geeft duidelijk aan hoe de oorzaak van het probleem ontstaan kan zijn, helpt je goed uit te leggen wat je thuis nog zou moeten doen voor de klachten en vraagt regelmatig of het goed gaat en of je veder nog vragen hebt. Naast dat kan je ook een gezellig praatje met hem maken!

Als ik mensen in mijn omgeving hoor met de zelfde problemen