Er was geen wacht tijd en geen overig papierwerk. Ik belde en werd meteen geholpen wat ik als heel fijn ervaarde

Ik heb in Marina een zeer kundige, warme en doeltreffende fysiotherapeut gevonden. Zij heeft goed naar mijn klachten geluisterd, rekening gehouden met mijn welbevinden en manier van... Ik heb in Marina een zeer kundige, warme en doeltreffende fysiotherapeut gevonden. Zij heeft goed naar mijn klachten geluisterd, rekening gehouden met mijn welbevinden en manier van leven/werken/sporten. Het was hard werken naar het herstel, zonder Marina zou ik nooit zo ver zijn gekomen. Een aanrader, deze dame!

De fysiotherapeuten welke ik heb ontmoet voor mijn behandeling, zijn relatief jong ervaren maar ook gedreven mensen. Met respect voor hun opleiding en adviezen, merk je in de wijze waarop men... De fysiotherapeuten welke ik heb ontmoet voor mijn behandeling, zijn relatief jong ervaren maar ook gedreven mensen. Met respect voor hun opleiding en adviezen, merk je in de wijze waarop men communiceert de eigen levenservaring.
Voorbeeld; ik werd voorgesteld aan een collega in de oefenzaal waarbij er besproken werd wat mijn aandoening is en het doel van mijn behandeling; mijn situatie werd ‘gedeeld’ met mede patiënten aanwezig in de zaal hetgeen mij stoorde wat betreft privacy.

Bij mensen met de klachten waarin deze therapeut gespecialiseerd is.

Ze bleek geen behandeling te kunnen geven voor mijn klachten, heb zelf onvoldoende kennis om te kunnen beoordelen of dit ook daadwerkelijk zo is

Expertise op gebied van duizeligheid en relaxte benadering

Goede kennis van zaken, vriendelijke man en ik ben van mijn klachten af. Wat wil je nog meer!

De fysio was gewoon goed, gezellig en zorgde ervoor dat ik mijn schouder weer snel kon gebruiken