Coster

Heel kundig, professioneel,empatisch fysiotherapeut. Heeft heel goed naar mijn klachten geluisterd.
Ik ben heel tevreden met de snelle afspraak en fijne prettige behandeling met een zeer snel resultaat door fysiotherapeut Manon Klarenbeek

Veel uitleg, vertelt wat ze doet, héél veel kennis, zweer vriendelijk, voelt veilig en vertrouwd, eerlijk en oprecht in advies. Ik heb mensen hier al naartoe verwezen.

Manon is really friendly and did not mind speaking english. She is also really good at what she does and I feel better after the treatment.

Anneke de Niet

Vond de behandelaar kundig ,rustig en een prettig in de omgang

H. Peters

Manon is deskundig, vriendelijk, geïnteresseerd en nam me heel serieus en het was erg prettig om bij haar te komen

G. de Joode

Bas komt deskundig over. Luistert goed naar je en bepaald in overleg de behandeling.
Vraagt ook hoe je de behandeling ervaart en of het het gewenste resultaat geeft. Is prettig in de omgang en betrokken.
Zo zijn wij tot de conclusie gekomen dat er ook op een ander pad( in dit geval neuroloog) werd ingezet.
Gaat dus niet 'zomaar'door met behandeling, maar handelt in overleg. Houdt tussentijds vinger aan de pols.
Voor mij een prettige behandel ervaring

De omgeving maar vooral fysiotherapeute Sanne.
Zeer prettige persoonlijkheid en deskundig.