Als iemand in mijn omgeving zou kampen met veel spierspanning en diegene dry needling overweegt, dan zou ik Bas zeker aanbevelen.

Ik werd goed geholpen en wordt goed naar mij geluisterd. Zo hebben we een behandelplan gemaakt

Als iemand dezelfde klachten heeft en van deze klachten af wil.

Ik zou Petra aanraden als bekkenfysiotherapeut als iemand in de regio daar naar op zoek is

Ik kwam helemaal vast op mijn bekken. De therapeut heeft me amper aangeraakt heeft 2 uur moeilijke termen uit lopen spreken en gaf 2 oefeningen welk ik al van mijn eigen therapeut had gehad (was... Ik kwam helemaal vast op mijn bekken. De therapeut heeft me amper aangeraakt heeft 2 uur moeilijke termen uit lopen spreken en gaf 2 oefeningen welk ik al van mijn eigen therapeut had gehad (was doorverwezen naar een echt bekken therapeut) en ging vervolgens nog steeds krom van de pijn het gebouw uit waar mijn eigen terapeut dezelfde week mijn rug weer los heeft gemaakt zodat ik normaal kon functioneren.

De betrokkenheid vd therapeut en zijn vakkennis

Voor evenwichtstoornissen heb Ben ze heir de perfected behandeling

She is very knowledgeable and takes time to listen and explain things. i felt like she cares

Ze neemt mij en mijn klachten serieus. Ze weet wat ze doet en er zit vooruitgang in mijn fysieke gestel.

Vakkundig, geduldig, vriendelijk en duidelijk. Ik had al na de eerste behandeling bijna geen klachten meer, bovendien waren de meegekregen oefeningen effectief. Na de tweede behandeling méér... Vakkundig, geduldig, vriendelijk en duidelijk. Ik had al na de eerste behandeling bijna geen klachten meer, bovendien waren de meegekregen oefeningen effectief. Na de tweede behandeling méér oefeningen gekregen, en nu klachtenvrij. Een opluchting.