Jennifer Haak

Zijn variatie in behandeling. Needling, kraken en masseren. Waardoor je serieus voelt dat er iets aangepakt wordt.

Ze zijn duidelijk over wat ze doen en wat je kunt doen om zelf verder te kunnen herstellen.

Ik ben ontzettend goed geholpen door Frank Mulder. Niet alleen ben ik van mijn klachten af waarvoor ik kwam ook ben ik onverwacht van andere klachten af, wat uiteraard heel fijn is. Frank verstaat... Ik ben ontzettend goed geholpen door Frank Mulder. Niet alleen ben ik van mijn klachten af waarvoor ik kwam ook ben ik onverwacht van andere klachten af, wat uiteraard heel fijn is. Frank verstaat zijn vak zeer goed!

Binnen anderhalve maand 4 verschillende therapeuten die ook niet geheel op de hoogte waren van mijn behandeling.

De vriendelijke deskundige behandeling. Korte wachttijden.

De communicatie, adviezen en behandeling zijn prima

Bas neemt je serieus en verstaat zijn vak voor 200%

Frank Mulder heeft mij 2 jaar geleden uitstekend begeleid bij de beheersing van de toen tijdelijk opgetreden evenwichtsstoornissen.
De evenwichtsstoornissen kwamen plotseling begin maart van...
De evenwichtsstoornissen kwamen plotseling begin maart van dit jaar terug. Naar aanleiding daarvan heb ik op eigen initiatief weer contact gezocht met Frank. De eerste conclusie was dat de inmiddels bij mij geconstateerde extreem hoge bloeddruk aangepakt moest worden, waarna verder gekeken moest worden. Er heeft dus na mijn bezoek nog geen daadwerkelijke behandeling plaats gevonden, vandaar mijn ene antwoord met n.v.t.

Maaike is een goede fysiotherapeut ik heb altijd baat bij