Rob hilversum

Deze fysiotherapeu heeft heel veel aandacht en kennis voor mijn klacht(hamstrings)

J. van der Pouw

Correct en to-the-point realistisch in wat wel en wat niet haalbaar is. Goed advies met in achtneming van mijn situatie en wensen.

Eerst even in gesprek gaan over hoe het met je gaat en daar echt even de tijd voor nemen. Verder is de behandeling van nek, schouders en rug goed. Hij is altijd zeer netjes en vraagt overal... Eerst even in gesprek gaan over hoe het met je gaat en daar echt even de tijd voor nemen. Verder is de behandeling van nek, schouders en rug goed. Hij is altijd zeer netjes en vraagt overal toestemming voor. En daarnaast ook gewoon een heel gezellig en aardig persoon.

Goed luisteren en persoonlijke behandeling met resultaat

Ik ben echt heel tevreden. Ik voelde me begrepen en vond mijn therapeut zeer professioneel. Een hele aangename ervaring.

Haar grote deskundigheid, inzet, betrokkenheid, realiteitszin, sociale instelling, persoonlijkheid

De fysiotherapeut maakte een zelfverzekerde indruk, de behandeling was kort, krachtig en effectief.

Omdat Sanne heel kundig en respectvol met mij als klant omging. vanaf het begin een hele goede klik.