Jazeker, na de eerste behandeling ging het al zo veel beter met mijn rug. Ik zat in een situatie waarin ik echt heel veel last had en het mij niet kon permitteren op bed te blijven liggen oud. Kon... Jazeker, na de eerste behandeling ging het al zo veel beter met mijn rug. Ik zat in een situatie waarin ik echt heel veel last had en het mij niet kon permitteren op bed te blijven liggen oud. Kon dezelfde middag nog komen echt fantastisch hoe Marina de knopen uit mijn rugspieren masseerde. Volgende dag wat blauwe plekken pijn en de dag daarna nagenoeg pijnvrij. Hele goede oefeningen mee gekregen en het idee dat ik weer bij haar terecht kan als het mis zou gaan stelt mij gerust.

Goed contact, warm welkom, schone en mooie praktijk, deskundig advies

Er werd goed geluisterd, ik werd goed geholpen met mijn klacht en de fysio kwam professioneel over

angie karmin

Bereikbaarheid
deskundigheid
prettig omgang met patiënten
schoon en goed onderhouden praktijk

Al sinds het eerste bezoek weet Marina altijd precies de pijnlijke en stijve plekken te vinden. Ze kraakt en masseert niet alleen erg doeltreffend, ze is ook een fijne gesprekspartner.
Samen...
Samen bepalen we welke interval nodig is en het geeft mij veel verlichting. Ik heb minder pijnstillers nodig omdat ik mijn lijf soepeler kan bewegen.
Ik heb met een aantal therapeuten in de praktijk ervaring, die ook prima behandelen, maar Marina is de beste!

Zij begrijpt goed wat je verteld en gaat dan efficent te werk.

Eerst wordt bij elke behandeling het wat vastzittende gebied om de aangedane spier losser gemaakt, daarna de spier zelf. Ook de stevige aanpak spreekt mij zeer aan.

vermeeren

Voor de behandeling startte gaf de fysiotherapeut al aan dat mijn kwaal prima te genezen was. Dit heb ik niet eerder meegemaakt en binnen korte tijd was de kwaal ook genezen. Vriendelijke therapeut,... Voor de behandeling startte gaf de fysiotherapeut al aan dat mijn kwaal prima te genezen was. Dit heb ik niet eerder meegemaakt en binnen korte tijd was de kwaal ook genezen. Vriendelijke therapeut, prima communicatie maar vooral uitermate deskundig!

Heb mijn gezondheidsprobleem vertelt, er is goed naar me geluisterd,de fisioterapeut heeft duidelijk de tijd voor me genomen en geluisterd ,uitgelegd hoe/ wat hij ging doen met de behandeling,... Heb mijn gezondheidsprobleem vertelt, er is goed naar me geluisterd,de fisioterapeut heeft duidelijk de tijd voor me genomen en geluisterd ,uitgelegd hoe/ wat hij ging doen met de behandeling, verteld hoe ik oefeningen thuis het beste kan doen voor de volgende sessie.