Hij luistert erg goed, geeft duidelijk aan hoe de oorzaak van het probleem ontstaan kan zijn, helpt je goed uit te leggen wat je thuis nog zou moeten doen voor de klachten en vraagt regelmatig of... Hij luistert erg goed, geeft duidelijk aan hoe de oorzaak van het probleem ontstaan kan zijn, helpt je goed uit te leggen wat je thuis nog zou moeten doen voor de klachten en vraagt regelmatig of het goed gaat en of je veder nog vragen hebt. Naast dat kan je ook een gezellig praatje met hem maken!

Als ik mensen in mijn omgeving hoor met de zelfde problemen

Professionele praktijk met goede zorg. Behandelingen en omgang sluiten hierin helemaal aan op mijn wensen.

M. van Joolen

Ben door pijnpoli verwezen naar fysiotherapeut die specifieke behandeling kon geven. Deze behandeling met extra's naar inzicht fysiotherapeute werkt uitstekend.

Ja misschien een beetje overdreven allemaal 10en maar een 9 geeft toch aan dat iets beter kan en dat gevoel heb ik niet. Ik ben gewoon super goed geholpen. Hij is heel aardig en neemt mij serieus.... Ja misschien een beetje overdreven allemaal 10en maar een 9 geeft toch aan dat iets beter kan en dat gevoel heb ik niet. Ik ben gewoon super goed geholpen. Hij is heel aardig en neemt mij serieus. Heb geen last meer en dat was de missie!

Rachel

Carmen heeft mij in een paar sessies van mijn klachten afgeholpen

Was mn eerste keer fysio. Erg goed geholpen en blij met de oefeningen voor thuis

Als er mensen zijn die fysiotherapie nodig hebben