Youcke

De fysiotherapeut was duidelijk bekend met problemen en blessures rondom hardlopen. De adviezen die hij daarbij gaf, naast andere tips, hebben in korte tijd enorm geholpen en zelfs na de behandeling... De fysiotherapeut was duidelijk bekend met problemen en blessures rondom hardlopen. De adviezen die hij daarbij gaf, naast andere tips, hebben in korte tijd enorm geholpen en zelfs na de behandeling laten deze nog hun effecten zien. Kortom, ik kan deze enorm aanraden en ben er zeer tevreden over!

Marina luistert goed en behandeld met verschillende technieken het probleem gebied en er omheen. De behandeling was intensief ivm de klachten, 5 sessies bij haar. En tussendoor heeft ze 1 x haar... Marina luistert goed en behandeld met verschillende technieken het probleem gebied en er omheen. De behandeling was intensief ivm de klachten, 5 sessies bij haar. En tussendoor heeft ze 1 x haar collega erbij gehaald omdat na een paar behandelingen het laatste stukje niet opschoot.
Ik waardeer het zeer als iemand niet alleen maar zelf denkt het beste te weten.
Achteraf bleek dat Marina zelf het probleem zo goed als opgelost had. Hij heeft 1 sessie nog de laatste pijntjes weg gehaald, maar ik denk dat ze het anders zelf ook weg gekregen had in de laatste sessie.

Ik kon snel, binnen 2 uur terecht met een zeer pijnlijke klacht. Na de behandeling heel erg veel pijn gehad in de nacht, volgende dag telefonisch nog overleg gehad, die gerust stelde. Zeer... Ik kon snel, binnen 2 uur terecht met een zeer pijnlijke klacht. Na de behandeling heel erg veel pijn gehad in de nacht, volgende dag telefonisch nog overleg gehad, die gerust stelde. Zeer vriendelijk, klantgericht en binnen 3 behandelingen was klacht zo goed als verdwenen. Super fijn!

E. Janssen- van der holst

De klachten waar ik voor kwam zijn verdwenen

Snelle en effectieve hulp gekregen bij rug- en schouderklachten, met diverse opties van behandeling. En praktijk is op loopafstand van mijn huis.

Vriendelijk, weet wat ze doet. Voelde me niet ongemakkelijk of vervelend om aan te geven waar ik last van had. Goed geholpen, zonder klachten nu