Yvonne Bles

Serieus genomen, klacht op ernst ingeschat, behandeld op effectieve wijze, vriendelijk en zonder onnodige extra behandelingen. Het gaat nu zo goed, kijk maar of het lijft het verder zelf oplost.

Tobias

Duidelijke uitleg over de behandeling, prettige informele sfeer welke toch professioneel blijft. Prettige samenwerking en veel kennis van haar vak. Waarom geen 10? Ik vond de ruimte wat minder,...

Suzan Roelofs-Mebius

Al een aantal keren behandeld voor verschillende zaken bij verschillende therapeuten. Altijd prima.

Lukas

Goede behandeling na gebroken been. goede tips en oefeningen om weer kracht en souplesse op te bouwen

Simon A. M. van der Salm

Ze heeft de klachten goed onderkend en vervolgens adequaat behandeld. Door haar behandeling heb ik veel minder lichamelijke klachten en kan ik beter functioneren.

martha

Wanneer de nood aan de man is,kan men Snel komen , na Kontakt met Douma,
Er worden geen doekjes omgewonden, en de klacht bij naam genoemd , zodat het herstel Snel resultaat heeft.
De...

Bob Rusche

Deskundigheid, goed luisterend, adequate behandelingen, vriendelijk, kortom serieus goed.

Sandra

Gewoon alles was goed, vanaf het intake gesprek tot de laatste behandeling en afsluiting van het traject

J.M.I.ten Brink_Sengers

Haar empatisch vermogen en een prettige persoonlijkheid