a buijtenhuis v ramshorst

Stuurde mij verder voor een foto

L.v.d.Ridder

Werd netjes vriendelijk en goed behandeld, en klacht werd serieus genomen.

Lida van ‘t Klooster

Vanaf het moment van aanmelden tot en met behandeling verliep alles correct en voorspoedig.
Compliment ook voor Mieke achter de balie die alles tot in de puntjes regelde .
Vr. Groet Lida...
Compliment ook voor Mieke achter de balie die alles tot in de puntjes regelde .
Vr. Groet Lida van het klooster

Theo de Vries

Begrip voor situatie, behandeling gaf helaas geen resultaat, maar therapeut deed zijn uiterste (soms pijnlijke) best.

Alice Douw vd Krap

Het voelde veilig, je werd serieus behandeld,

jacques

Snel goede diagnose, behandelplan en tijdsplan kwamen overeen met de prognose. heel vakkundig

Janneke van dronkelaar

Zij heeft helemaal mijn klachten begrepen en hierna gehandeld. Ze gaf mij vertrouwen in de gesprekken die zij met mij heeft gehad.
Ze heeft er alles aan gedaan dat ik weer goed kan functioneren.

Annemiek Kamphorst

Nooit verwacht dat hij mijn klachten kon verhelpen, maar hij kan de oorzaak niet verhelpen maar de gevolgen wel.

Hans Jansen

De behandeling is prima uit te voeren en levert veel positief resultaat, simpel maar doeltreffend, verbetering is goed merkbaar en dus zeer motiverend. Behandelaar is zeer goed in staat om de... De behandeling is prima uit te voeren en levert veel positief resultaat, simpel maar doeltreffend, verbetering is goed merkbaar en dus zeer motiverend. Behandelaar is zeer goed in staat om de beperkingen te beoordelen en de passende oplossing aan te bieden, daarbij rekening houdend met de persoonlijkheid en de motivatie van de patient.