Ferd Dekker

Gewoon omdat alles goed loopt en ik denk het doel, 80 a 90 % functionaliteit, gehaald gaat worden.

J in t Zandt

Mijn behandelingen zijn ook voornamelijk voor ‘onderhoud’. Hij helpt me Al jaren om mn rug soepel te houden zodat ik vooruit kan in het dagelijks leven. Als het dan toch mis gaat, is hij altijd... Mijn behandelingen zijn ook voornamelijk voor ‘onderhoud’. Hij helpt me Al jaren om mn rug soepel te houden zodat ik vooruit kan in het dagelijks leven. Als het dan toch mis gaat, is hij altijd bereid om mij vrijwel meteen te helpen zodat ik weer zsm op de been ben. Top!

Jos van Bergeijk

Behandeling werd telkens aangepast aan de situatie. Therapeut vroeg goed door en legde alles goed uit. Had het gevoel dat het om mij ging en er werd geen standaard plan afgewerkt, er werd juist... Behandeling werd telkens aangepast aan de situatie. Therapeut vroeg goed door en legde alles goed uit. Had het gevoel dat het om mij ging en er werd geen standaard plan afgewerkt, er werd juist ingespeeld op mijn situatie.

M.vd.steen@hotmail.com

Vriendelijk.je word serieus genomen
Goed geschoolde therapeuten

Jos

Kevin is super deskundig maar met behandelingen lukte het niet en heeft me daar na doorgestuurd naar ziekenhuis. Goede zet.

Jeanne van de Meulengraaf

Altijd correct behandeld! en voor het tijdig doorsturen naar arts bij geen of weinig verbetering

Ben Geerts

Die motivatie staatveigenlijk in dit onderzoek beschreven...kundig, menselijk, open en prettig met Kevin samengewerkt

Harry Willems

Ik ben behandeld door 2 van jullie therapeuten.
De eerste heeft me een paar keer ingetapet en heeft me oefeningen laten doen.
Dat hielp in 1e instantie goed maar na een paar...
Ik ben behandeld door 2 van jullie therapeuten.
De eerste heeft me een paar keer ingetapet en heeft me oefeningen laten doen.
Dat hielp in 1e instantie goed maar na een paar behandelingen ging ik niet meer vooruit.
Daarna is me shock wave aangeboden. Toen ging het snel met het herstel. Jammer dat die behandelmethode niet meteen is toegepast.
temeer omdat Stefan dezelfde blessure had als ik dus wist hij precies wat er speelde.
Daarom een 9 en geen 10.
Oefeningen doe ik overigens nog steeds iedere dag.

Maartje de Wit

Heel tevreden klachten waren helemaal weg

mevr. de Grauw

Geen 10 omdat ik nog altijd klachten heb, al is het verbeterd en weet ik er nu mee om te gaan.