Cindy van Vugt

Deskundig, goede begeleiding en prettig contact. Je voelt je direct op je gemak. Vanaf het moment dat ik fysio heb zit er vooruitgang in. Na elke behandeling ben ik weer wat mobieler. Goede adviezen... Deskundig, goede begeleiding en prettig contact. Je voelt je direct op je gemak. Vanaf het moment dat ik fysio heb zit er vooruitgang in. Na elke behandeling ben ik weer wat mobieler. Goede adviezen en haalbare oefeningen voor thuis. Kortom, ik ben zeer tevreden.

E.Wouters-de Kroon

Klachten worden zeer serieus genomen.

maw Hermes de Laat

Revisie-knie is sterk verbeterd ten opzichte van de vorige kunstknie (operatie) Daar heeft dankzij de fysiotherapie een groot deel aan meegewerkt.

Wilma Petersen

Hij nam mij serieus, elke keer goed bepraat wat en hoe de behandeling verder ging.
Tijdens de behandeling konden we ook fijn praten hij had altijd een luisterend oor en mij goede adviezen gegeven.
Zal hem zo weer terug willen, ben nog met behandeling bezig

paul

Professioneel en prettig geholpen met de gewenste resultaten.

Ellen

Ze stelt je heel erg op je gemak en ze legt alles goed uit.

Ferd Dekker

Gewoon omdat alles goed loopt en ik denk het doel, 80 a 90 % functionaliteit, gehaald gaat worden.

J in t Zandt

Mijn behandelingen zijn ook voornamelijk voor ‘onderhoud’. Hij helpt me Al jaren om mn rug soepel te houden zodat ik vooruit kan in het dagelijks leven. Als het dan toch mis gaat, is hij altijd... Mijn behandelingen zijn ook voornamelijk voor ‘onderhoud’. Hij helpt me Al jaren om mn rug soepel te houden zodat ik vooruit kan in het dagelijks leven. Als het dan toch mis gaat, is hij altijd bereid om mij vrijwel meteen te helpen zodat ik weer zsm op de been ben. Top!

Jos van Bergeijk

Behandeling werd telkens aangepast aan de situatie. Therapeut vroeg goed door en legde alles goed uit. Had het gevoel dat het om mij ging en er werd geen standaard plan afgewerkt, er werd juist... Behandeling werd telkens aangepast aan de situatie. Therapeut vroeg goed door en legde alles goed uit. Had het gevoel dat het om mij ging en er werd geen standaard plan afgewerkt, er werd juist ingespeeld op mijn situatie.