Annemieke van der Meer

Bekkenbodemklachten na bevalling: goede adviezen en informatie. Er werd serieus geluisterd en oefeningen meegegeven die pasten bij mijn thuissituatie en mogelijkheden. Zorg op maat is prima dus! Ik... Bekkenbodemklachten na bevalling: goede adviezen en informatie. Er werd serieus geluisterd en oefeningen meegegeven die pasten bij mijn thuissituatie en mogelijkheden. Zorg op maat is prima dus! Ik was erg tevreden over de vriendelijke en kundige bejegening van Sandra en er was meerdere keren nog telefonisch en mailcontact over vorderingen en punten op de i qua oefenen. Ik ben zeer zeer tevreden ondanks dat er minimale verbetering mogelijk is qua klachten.

Jan Tol

Omdat de fysiotherapeut specifieke kennis heeft op dit terrein en mij daarbij uitstekend helpt.

Simone

Ik kwam ziek met een borst ontsteking binnen en ze hebben me goed geholpen en pijnloos geholpen. En kreeg ook nog een brief mee waar allemaal tips op stonden. Helemaal super??

Tevreden client

De therapeut begreep mijn klacht goed en heeft mij behandeld op een zodanige gerichte manier dat de klacht heel snel verminderde.

Jennifer tol

Je wordt snel geholpen en altijd vriendelijk en daarna weer van de pijn/klachten af

Angelique Morgado

Fijn, rustig persoon, neemt mijn klachten serieus, communiceert duidelijk en is deskundig

wvdb

Luistert goed naar de klacht, verwijst naar andere fysiotherapeut voor scan, blijft niet doorgaan, geeft goede oefeningen die thuis zijn uit te voeren