DJ

Op alle vlakken tevreden over de behandeling , kundigheid en opvolging van Suze

Loredana

Ik gaf mijn fysiotherapeut een tien omdat hij altijd op zoek is naar een nieuwe manier om mij een goed gevoel te geven. We hebben altijd een goede dialoog en hij legt alles uit wat ik wil weten ...

John Huigsloot

Het verhelpen van de klachten en de sfeer tijdens de behandelingen.

Wim

Fysiotherapeut was erg duidelijk, stelde me prima op mijn gemak en gaf een duidelijk beeld van de wijze van behandeling en waarom voor deze wijze is gekozen.

NickB

Hoe onduidelijk mijn klacht ook is, er wordt desondanks serieus gezocht naar een oplossing en mogelijk oorzaak.

John

Er wordt een veilige en prettige omgeving gecreëerd waarin ik me als patient prettig en gehoord voel.

Erik

Ik ben zeer tevreden met de zorg van de heer plugboer.echter is er latr uitgekomen dat ik slijtage in mijn gewricht heb en dat had hij natuurlijk niet kunnen weten.hij heeft mij terrecht... Ik ben zeer tevreden met de zorg van de heer plugboer.echter is er latr uitgekomen dat ik slijtage in mijn gewricht heb en dat had hij natuurlijk niet kunnen weten.hij heeft mij terrecht doorgestuurd naar een specialist. Mijn dank daarvoor

TJM Kok

Het was voor mij de 1e behandeling bij de fysiotherapeut en het voelde meteen goed en vertrouwelijk.
Na 4 behandelingen waren mijn klachten helemaal weg.
Ik was dus zeer tevreden.

Anita

Heel veel uitleg waar ik wat aan had en mee verder kon