Anna

Zie de antwoorden van de vragenlijst. Verder de professionele uitstraling van zowel het bedrijf als de behandelaar.

Edwin

Ik ben met mijn klacht bij 4 verschillende fysio therapeuten geweest en die hebben nooit verbetering in mijn klacht gekregen. Anna Smit daarentegen had na de 2e afspraak/behandeling de oorzaak van... Ik ben met mijn klacht bij 4 verschillende fysio therapeuten geweest en die hebben nooit verbetering in mijn klacht gekregen. Anna Smit daarentegen had na de 2e afspraak/behandeling de oorzaak van de klacht al gevonden. Waardoor ik momenteel mijn benen eindelijk weer fijn en pijn vrij kan trainen

Geert Jan de Kater

De aandacht het ging om na een prostaatverwijdering de bekkenbodem spieren te oefenen en het plassen weer onder controle te krijgen hulde aan het adres van Sandra

Ron Kamst

Van af het begin een geode aanpak. was hiervoor bij een andere fysio waar ik niet vooruit kwam . Via Suze kan ik gewoon weer werken en mijn sport stukken beter uit oefenen

Johanna

Zo begaan en kundig,zorgzaam en betrokken.Prettige omgang,duidelijk en mens

Madeleine Keijzer

De fysiotherapeut die mij behandelde gaf mij een veilig en vertrouwd gevoel, ik was echt week wat dichterbij mijn doel

Johan van der Tas

Veel kennis en weet mij te motiveren om de oefeningen te doen waarbij zij veel uitleg geeft waarom e.e.a. belangrijk is

Peter Tol

Duidelijke analyse van de klacht en vervolgens vakkundig behandeld.

Ciska Groot

Mijn fysiotherapeut luistert goed naar wat ik vertel.
Ze probeert alles op alles te zetten om mijn klachten klachtenvrij te maken.