Marc Baartscheer

Een juist behandelingsplan, waar niet het aantal behandelingen centraal staat maar meer de opbouw in belasting.

Ik heb met verschillende klachten bij jullie gelopen en ik werd altijd vriendelijk en netjes geholpen,kon alles vragen en overal kreeg ik netjes antwoord op en gingen we ermee aan de slag.Jullie... Ik heb met verschillende klachten bij jullie gelopen en ik werd altijd vriendelijk en netjes geholpen,kon alles vragen en overal kreeg ik netjes antwoord op en gingen we ermee aan de slag.Jullie verstaan jullie vak uitstekend dus van mij een dikke 10!

Ingeborg Moerkamp

Prettig contact tijdens de behandeling. Duidelijke uitleg over de behandeling en oefeningen, die je thuis kan doen. Elke keer evaluatie hoe het ermee gaat.

Claudia

Ernst nam mij serieus en was duidelijk over de behandelingen en het doel ervan. Ik ben tevreden over de behandelingen en zijn aanpak.

Nance Veerman

Ze had direct door wat mijn aandoening was en handelde zeer snel door mijn huisarts hierover in te lichten zodat ik het juiste medicijn kreeg

Mijn borstontsteking was gelijk weg en mocht meteen komen ook al was het nog midden in de Corona lockdown. Voor borstontstekingen is dit echt ideaal!