Veel kennis, rustige therapeut, behandeling werkt echt.

Harry Hulskemper

Behandeling was heel kort (2 x), zoals een paar jaar geleden ook.
Heel snel resultaat dus.

Thomas Buter

De fysiotherapeut is niet alleen heel aardig, maar heeft ook dry-needling toegepast. En dat was nieuw voor mij, maar de begeleiding daaromtrent vond ik super. Daarnaast was de behandeling zeer... De fysiotherapeut is niet alleen heel aardig, maar heeft ook dry-needling toegepast. En dat was nieuw voor mij, maar de begeleiding daaromtrent vond ik super. Daarnaast was de behandeling zeer effectief.

Annie Schilder

Ze vertelde gelijk dat de behandeling niet bij iedereen met dezelfde klacht als ik ( stuitje) zou helpen maar bij 50%. Bij mij ging het gelijk al beter na 1 keer. Je bent dan heel blij. Na een keer... Ze vertelde gelijk dat de behandeling niet bij iedereen met dezelfde klacht als ik ( stuitje) zou helpen maar bij 50%. Bij mij ging het gelijk al beter na 1 keer. Je bent dan heel blij. Na een keer of 5 ging het echt goed en zei ze dat ik nog 1 keer bij een collega moest komen om te kijken of die een andere blik had. Ze neemt nog een keer contact op met mij. Ik heb veel baat gehad . Ik vind het top dat ze je niet steeds laten komen voor 10 keer ofzo ,als het niet helpt Ben zeer tevreden en zal het iedereen aanraden. Ik ben ook gekomen na aanraden van een ander. Top

Melvin Boucher

Vakkundig. Vertrouwd. Adviserend. Inlevingsvermogend.

Kundig, betrouwbaar, eerlijk,flexibel en vooral menselijk

Hij verstaat zijn vak en doet er alles aan om te helpen.

Bij begeleiding van fysieke en daarbij gerelateerde mentale problematiek