Ton Bos

Kundig - pro-actief - goede behandeling- fysio,manueel, dry needling , alle expertise wordt beheerst. Daarnaast sta je als patiënt centraal.

Zij is kundig, luistert goed en is prettig in de omgang.

Het is niet 1 therapeut ze letten allemaal op als je je oefeningen doet zo in het voorbij gaan,omdat ze ook allemaal weten waarvoor je komt.

Michelle

Fijn persoon, duidelijkheid, ook over aangeven als je iets niet prettig vind.

Hanna Veenhof

De vriendelijk aandacht die je krijgt, deskundige adviezen en behandeling.

Na nieuwe knie steeds kijken hoe het ging en bij oedeem en pijnklachten de behandeling aanpassen en zo nodig een stapje terug .
Naast trainen voor beweging en spieropbouw ook pijnlijke spieren...
Naast trainen voor beweging en spieropbouw ook pijnlijke spieren behandeld waardoor het been lekkerder ging en krampen minder werden .
Leuk en prettig in omgang .
Helaas na 15 behandelingen moeten stoppen .
Dit door medicatie tegen spierreuma mijn bloedwaarden onderuithalen en ontstekingswaarde omhoog .
Moest direct stoppen met de medicatie en kon na paar dagen niets meer.
Nu moet eerst de bloedwaarden herstellen en dan op andere medicatie .
Dus kom waarschijnlijk niet meer voor de knie behandeling .

Serieuze en professionele begeleiding met positief resultaat. Zowel fijn proces als resultaat geweest.

Ze luistert goed naar mij en kijkt naar mogelijkheden, samen met mij. Vraagt altijd goed of de behandeling nog voldoet of dat ik het anders wil.