Jessica

Hij was zeer sociaal en was de hele tijd met mijn kind aan het praten terwijl hij met de oefeningen bezig was. Mijn zoon ging er graag heen.

Bauke heeft mij zeer deskundig en professioneel behandeld, met als resultaat dat ik voor 95% genezen ben. De overige 5% zal dmv de opgegeven oefeningen over moeten gaan. Bauke is zeer gedreven en... Bauke heeft mij zeer deskundig en professioneel behandeld, met als resultaat dat ik voor 95% genezen ben. De overige 5% zal dmv de opgegeven oefeningen over moeten gaan. Bauke is zeer gedreven en vertelt altijd wat en hoe we de behandeling gaan doen. Direct na een behandeling voel je al een positief resultaat.

Hij igeeft duidelijke uitleg over hetgeen we gaan doen en bespreekt het plan van aanpak ook goed met mij.

Ed

Vakkennis in combinatie met ervaring, mensenkennis, beleving en bezieling. En dat met alle communicatieve vaardigheden. Top

F.prater

Zakenkundig,vriendelijk en weet waar hij het over heeft!

Kan zeer goed luisteren en kijk gelijk waar de klacht ligt tevens of je over actief bent geweest. Dan raadt hij je aan klein stapje terug te doen . Neemt nogmaals de stappen door die je thuis mag en... Kan zeer goed luisteren en kijk gelijk waar de klacht ligt tevens of je over actief bent geweest. Dan raadt hij je aan klein stapje terug te doen . Neemt nogmaals de stappen door die je thuis mag en kan doen.