Ik vond hem op gebied v d covid, een hele goede begeleider

Melanie de Vries-van Royen

Nam mij serieus, had oog voor mijn insteek dus de behandeling ging niet uitsluitend over mijn enkel maar hij gaf ook advies over leefstijl en houding

Zij heeft een zeer brede kennis en werkt echt op individueel niveau, neemt uitgebreid de tijd om een cliënt te begeleiden.

Goed en prettig contact, gericht op het aanpakken van het probleem/resultaatgericht, daadkrachtig en beslist in de behandeling, praktische en efficiënt, stelt goede vragen en luistert goed,... Goed en prettig contact, gericht op het aanpakken van het probleem/resultaatgericht, daadkrachtig en beslist in de behandeling, praktische en efficiënt, stelt goede vragen en luistert goed, behandeling verloopt volgens plan en leidt spoedig tot succes

Probleem werd goed onderzocht en goed behandeld. Na eerste behandeling merkte ik al direct verbetering op, na 2e behandeling kon ik het verder af met de oefening die ik thuis kon doen. Er werd niet... Probleem werd goed onderzocht en goed behandeld. Na eerste behandeling merkte ik al direct verbetering op, na 2e behandeling kon ik het verder af met de oefening die ik thuis kon doen. Er werd niet aangedrongen op meerdere afspraken zodat ik nog 2 behandelingen vergoed kan krijgen mocht dit later het jaar nog nodig zijn.

De deskundigheid en de manier van communiceren met hem

Nico van Geffen

Bij fysiek ongemak bij vrienden die bij mij in de buurt wonen

De problemen zijn aangepakt en opgelost, daarbij heldere communicatie (helder, direct en persoonlijk), vol vertrouwen over de methode/die ook goed uitleggen, adviseren en stimuleren om te blijven... De problemen zijn aangepakt en opgelost, daarbij heldere communicatie (helder, direct en persoonlijk), vol vertrouwen over de methode/die ook goed uitleggen, adviseren en stimuleren om te blijven bewegen/wijzen op onnodige beperkingen, adviezen toegespitst op persoonlijke situatie