Er werd mij niet helder aangegeven wat ze nou ging doen, anders dan de situatie vastleggen. Er werden opmerkingen gemaakt van misschien heb je dit of dat hulpmiddel nodig. Bij vragen wat moet ik dan... Er werd mij niet helder aangegeven wat ze nou ging doen, anders dan de situatie vastleggen. Er werden opmerkingen gemaakt van misschien heb je dit of dat hulpmiddel nodig. Bij vragen wat moet ik dan hebben, werd weer gezegd nee het hoeft niet. Het is bij 3 afspraken gebleven. Bij klachten kon ik contact opnemen.

Heb nog geen resultaten van de behandelingen en geen duidelijkheid waar mijn klachten vandaan komen, word daar niet genoeg over gesproken en is niet genoeg expertise hierover

Heel erg ervaren en professioneel, maar ook vriendelijk.

Hele fijne persoonlijkheid, heel kundig, legt goed uit en betrekt het kind en de ouder bij de behandeling. En met resultaat!

Ze is ontzettend aardig en goed met kinderen. Een warm welkom voor het kind

Ik vond hem op gebied v d covid, een hele goede begeleider

Melanie de Vries-van Royen

Nam mij serieus, had oog voor mijn insteek dus de behandeling ging niet uitsluitend over mijn enkel maar hij gaf ook advies over leefstijl en houding

Zij heeft een zeer brede kennis en werkt echt op individueel niveau, neemt uitgebreid de tijd om een cliënt te begeleiden.