André Tak

Mijn onwetendheid op zijn vakgebied. Mijn vertrouwen in zijn vakkennis. Zijn duidelijke vorm van communiceren.

hennie Slangen

Er word goed gekeken naar wat ik nodig heb, en als mijn aandacht verslapt er op aangesproken.

M

Ik ben erg blij met het resultaat en kan geen minpunten bedenken.

Hans

Een 10 had ook gekund maar is zo gek om 10 te geven. Gewoon goed en professioneel van intake tot einde

M. Schneider

Ik heb een chronische hernia waar ik met grote regelmaat pijn of grote overlast van ondervind. De behandelingen zorgen er voornamelijk voor dat ik mij erna enkele dagen lang veel meer kan... Ik heb een chronische hernia waar ik met grote regelmaat pijn of grote overlast van ondervind. De behandelingen zorgen er voornamelijk voor dat ik mij erna enkele dagen lang veel meer kan ontspannen. Ook hebben de behandelsessies in combinatie met gesprekken ervoor gezorgd dat ik aankomende neurologische krampen beter onder controle krijg (bv door mijn houding te veranderen, de oefeningen met regelmaat te doen en te zoeken naar een goede balans in mijn lichaam).

Mariëlle van der Vaart

De fysiotherapeut heeft mij heel goed geholpen, lieve goede meid

Souad

Zie veranderingen. Ze is altijd vriendelijk waardoor je positief blijft.

Y Jans-Mostaard

Ze weet heel veel van mijn ziekte en geeft me altijd een goed advies. Maakt mijn chronische longziekte dragelijk . En leert mij omgaan met mijn beperking.

marga

Het is wel goed, maar erg gehaast. Dit zou beter kunnen, waardoor er wellicht ook precieser gesprek, diagnose en oefeningen kunnen ontstaan

Stephany nieuwendam

Zij heeft alles gedaan wat nodig was..... Dus de klachten die ik nog heb ligt aan mijn lichaam zelf