Ineke Vis

De fysiotherapeut accepteerde op een heel mooie manier de gedragsbeperkingen van mijn jongere. Ondanks de minieme kans op behandelresultaat blijft zij toch haar inspanning leveren om hem zover... De fysiotherapeut accepteerde op een heel mooie manier de gedragsbeperkingen van mijn jongere. Ondanks de minieme kans op behandelresultaat blijft zij toch haar inspanning leveren om hem zover mogelijk te helpen. Met millimeters tevreden zijn vind ik zo'n grote kunst en er zijn in deze maatschappij maar weinig mensen die hiervoor geduld kunnen opbrengen als niet duidelijk zichtbaar is waarom dit geduld gevergd wordt.

Britt

Luisterde goed, begreep klachten, onderbouwde dat goed met de theorie, legde oefeningen goed uit en deed ze altijd voor.

Mir

We hebben het gevoel goed samen te hebben gewerkt(fysio/kind/ouder). De behandeling en instructies waren qua (communicatie)niveau echt afgestemd op het kind, zonder kinderachtig te zijn. Onze... We hebben het gevoel goed samen te hebben gewerkt(fysio/kind/ouder). De behandeling en instructies waren qua (communicatie)niveau echt afgestemd op het kind, zonder kinderachtig te zijn. Onze dochter ging er met plezier heen, zeker toen bleek dat de oefeningen goede resultaten opleverden. Fijn!

Herman van der Krogt

Begeleiding bij de oefeningen in de sportschool kunnen wat beter.

Jan Molenaar

De fysiotherapeut is zeer deskundig, vriendelijk, flexibel en heeft gevoel voor humor

R.G. Wijngaarde

Alle therapeuten lijken ervaren, nemen de klachten serieus en de behandelingen waren adequaat

G. Berklou-Haasekamp

Hij is ervaren en geeft vertrouwen!