Wiersma

Persoonlijke aandacht, geven van vertrouwen, leveren van maatwerk, echt kijken wat de client nodig heeft en wat haalbaar is voor de betreffende persoon. Gewoon top! In mijn geval betrof het de... Persoonlijke aandacht, geven van vertrouwen, leveren van maatwerk, echt kijken wat de client nodig heeft en wat haalbaar is voor de betreffende persoon. Gewoon top! In mijn geval betrof het de bekkenbodemspecialist.

Henriette

Ik voelde me serieus genomen en kreeg fantastische oefeningen en tips mee die makkelijk uit te voeren zijn.

Floor

De fysiotherapeut nam mijn klachten en angsten serieus. Hij was heel duidelijk in het verloop van de revalidatie. Duidelijke adviezen en behandelplan.

Inge

Snel bereikbaar telefonisch of per mail, klachten worden serieus genomen en door de kundigheid en goede tips van mijn fysiotherapeut verminderen cq verdwijnen mijn klachten.

N.roos

Heel goed in aangeven vann de oefeningen en een prettig mens

Van den berg

Prettige bejegening, deskundig door vele jaren ervaring

AAM

Ik ben heel tevreden over de werkwijze van fysiotherapeut Gert Hartog. Hij is zeer professioneel en heeft veel kennis en ervaring!

George

Dat mijn klachten weg zijn en dat ik weer normaal kan functioneren

Merel

Betrouwbaar, goede oefeningen, fijn resultaat!
En ik ben heel blij dat ik hier 's avonds na mijn werk terecht kan.

Heidi

Plezierige omgangsvormen, serieus worden genomen, gevoel van privacy/veiligheid, alles is bespreekbaar.