André Tak

De kwaliteit van de therapeute was prima. ik was tevreden over Carolien de Jong.
Maar soms zijn klachten TE hardnekkig om zo maar even te verhelpen. Dat het dan niet lukt, is niet aan haar...

Rob Peeters

Serieus, vakkundig en in samenspraak met mij behandeld op correcte wijze, respectvol en gelijkwaardig!

Wanda

Via Anouck heb ik een wandelmaatje gekregen die niet alleen qua inspanning bij mij past maar met wie ik ook veel interesses deel en bovendien nog erg gezellig is!

Ben Berklou

De heer R.Suart is voor mij een dokter in zijn vakgebied,zonder hem zou het een stuk slechter met mij zijn geweest ,hij krijgt van mij een 10+.

Riëtte

Het is niet gelukt de klachten te verminderen. Dus dat vind ik heel jammer, nu moeten we naar pillen kijken oid om mijn klachten te verminderen.

drkwnk

Bewogen en deskundig, hulpvaardig en met grote interesse om het lastige probleem te begrijpen en er oplossingen voor te vinden. Enorm verschil met diverse specialisten. Dit maakt, de specialist (in...

Marian Siebum

Omdat Rene een persoonlijke en deskundige benadering heeft. Ik voelde me serieus genomen als patiënt . Fijne fysiotherapeut
Groet, Marian Siebum

Sandra

Ik vind de zorg gewoon goed, zoals ik mag verwachten. Ik ervaar wel veel flexibiliteit en meedenken. Vandaar de 9.