Deskundig, vriendelijk en de mogelijk samen in gesprek te gaan over mijn kwaal en behandeling

Prettige manier van werken! Leuke fysiotherapeut

Ze heeft zich verdiept in mijn gezondheid/ziekte en een persoonlijk oefenprogramma samengesteld. Prettig in de omgang, bereid mee te denken en bereikbaar.

Ze gaf een erg vertrouwd gevoel en leek echt te geven om mijn proces. Dat vond ik erg fijn.

Allereerst een luiterend oor m.b.t. de klachten, vervolgens een duidelijke uitleg hoe het traject eruit zou gaan zien (steeds een stapje verder/zwaarder), duidelijk uitleg m.b.t. de oefeningen.... Allereerst een luiterend oor m.b.t. de klachten, vervolgens een duidelijke uitleg hoe het traject eruit zou gaan zien (steeds een stapje verder/zwaarder), duidelijk uitleg m.b.t. de oefeningen. Vervolgens had je bij thuiskomst een mail in je mailbox met filmpjes met de oefeningen. Verder was er sprake van voldoende flexibiliteit bij het maken van afspraken (van belang voor mijn werk).

Hij is rustig, luistert goed, doet goed onderzoek en heeft een duidelijk behandelplan. Hij legt de oefeningen goed uit en is betrokken bij de voortgang van de behandeling.

Melanie Schram

Erik was erg realistisch in de verwachtingen, benadrukt echt dat je voor jezelf komt met je klacht en dat je de oefeningen niet voor hem doet. Erg vriendelijk en professioneel!