Persoonlijk en professioneel. Hij had in 5 minuten door wat het probleem was

Zeer persoonlijke, professionele behandeling en holistische benadering. Super dank!

Johan heeft me altijd serieus genomen. Goede uitleg van de blessure en mij met raad en daad bijgestaan en behandeld. Ook heeft hij een brief geschreven om mijn fietsvakantie te kunnen annuleren en... Johan heeft me altijd serieus genomen. Goede uitleg van de blessure en mij met raad en daad bijgestaan en behandeld. Ook heeft hij een brief geschreven om mijn fietsvakantie te kunnen annuleren en die persoonlijk bij mijn huisadres afgegeven. Dit heb ik zeer op prijs gesteld.

Jim Paul is deskundig, prettig in de omgang, geeft duidelijke uitleg en moedigt aan waar nodig. Er zat een goede opbouw in behandeling. Ik ben er nog niet helemaal (vandaar score 8), maar kan op... Jim Paul is deskundig, prettig in de omgang, geeft duidelijke uitleg en moedigt aan waar nodig. Er zat een goede opbouw in behandeling. Ik ben er nog niet helemaal (vandaar score 8), maar kan op eigen gelegenheid verder met de oefeningen die ik heb gekregen.

Ik kom er in de jaren regelmatig , altijd deskundig, prettig in de omgang en heel allert

Deskundig, vriendelijk en de mogelijk samen in gesprek te gaan over mijn kwaal en behandeling