Veel kennis over mijn probleem , goed advies over de problemen

Hij had goed begrip voor mijn situatie E forceerde niets

Nvt

Adequate hulp bij mijn blessure door Erik Edelenbosch van de Huizense de vestiging

David is niet alleen vakkundig, maar ook een prettig persoon. Er was altijd een goede sfeer daardoor, goede begeleiding en onderhoudend als persoon. De oefeningen hielpen vaak ook goed en ben drie... David is niet alleen vakkundig, maar ook een prettig persoon. Er was altijd een goede sfeer daardoor, goede begeleiding en onderhoudend als persoon. De oefeningen hielpen vaak ook goed en ben drie keer goed hersteld van de blessures.

Lia Kruithof

Bij klachten zou ik de fysiotherapeut adviseren

Ik vertrouw op de deskundigheid van mijn fysiotherapeut en hierom zou ik mijn fysiotherapeut aanbevelen aan anderen. Maar wat ik niet fijn vind is dat deze persoon telkens niet de volledige tijd... Ik vertrouw op de deskundigheid van mijn fysiotherapeut en hierom zou ik mijn fysiotherapeut aanbevelen aan anderen. Maar wat ik niet fijn vind is dat deze persoon telkens niet de volledige tijd neemt om mij te behandelen. Het gebeurt vaak dat ik 5-10 minuten later dan mijn afspraak pas wordt behandeld word en het gebeurt ook regelmatig dat ik 5-10 min eerder dan de 25 min behandeltijd inclusief gesprek weet de deur uit wordt gestuurd. En dat terwijl deze behandelaar in mijn ogen de tijd had moeten nemen om mij te behandelen. Dan is ‘t mijn bedoeling niet om de behandelaar optimaal te gebruiken, maar ik heb werkelijk pijn die hij/zij nog 5-10 min langer kan verzachten.

Het resultaat van de behandeling. De bejegening. De empathie. De ontvangst. Ik kom hier al jaren en iedereen ken mij en mijn fysieke klachten.

Zodra iemand een fysiotherapeut nodig heeft, zal ik hem aanbevelen. Dit heb ik ook regelmatig gedaan.