Veel kennis, van mijn aandoening. Weet ook op andere (medische) vragen een goed en duidelijk antwoord te geven.

Fysiotherapeut is rustig en luistert naar je en behandelt ondertussen

Klaas is een vakman. Weet duidelijk de diagnose toestellen en deze klopt bijna altijd. Het is een fijne man om mee om te gaan

Candy Hermsen

Wegens chronische pijnen kan ik alleen tijdelijk verlicht worden. Ik wordt altijd serieus genomen en er wordt altijd met mij meegedacht. Dit zou ik iedereen gunnen, dus daarom de fysio aanraden.

Luisterde goed naar mijn klachten. Gaf vertrouwen dat hij het op kon lossen ,wat ook gebeurd is. Gaf mij goede oefeningen, die mij heel erg hebben geholpen.ik vind Jasper een heel fijn persoon,die... Luisterde goed naar mijn klachten. Gaf vertrouwen dat hij het op kon lossen ,wat ook gebeurd is. Gaf mij goede oefeningen, die mij heel erg hebben geholpen.ik vind Jasper een heel fijn persoon,die mij op mijn gemak stelde.

Er wordt goed naar mijn klachten geluisterd en daar naar behandeld

FdK

Na jaren van aanmodderen bij arts en andere fysiotherapeuten nu al lange tijd klachtenvrij.

Bereikbaarheid, meedenken, adviseren, luisterend oor, deskundig etc.

Wat ze hoort zet ze om in praktische oefeningen of handelingen. Grenzen worden goed gerespecteerd.

De therapeut communiceert helder en laat middels een boek de kwetsuur zien en geeft uitleg wat waar onderhuids zit.