Omdat Dawn you mee neemt in wat ze doet, waarom, hoe en wat. Waardoor je niet het gevoel hebt dat je aan iets meedoet waarvan je geen flauw benul hebt waarom je iets doet en wat de verwachtingen... Omdat Dawn you mee neemt in wat ze doet, waarom, hoe en wat. Waardoor je niet het gevoel hebt dat je aan iets meedoet waarvan je geen flauw benul hebt waarom je iets doet en wat de verwachtingen en/of toekomst stappen zullen zijn.

I. Splinter

Menselijke en persoonlijke benadering
Je voelt je gezien en gehoord
Ruim afspraak tijd. Voel me veilig

Deskundig, open, hands on mentaliteit, prettig persoon

De juiste behandeling en vriendelijke begeleiding

Expertise, kunnen uitleggen , sociaal vermogen, proffesionaliteit

Wat mijn aandoening en behandeling betreft zeer deskundig en effectief. Daarnaast vriendelijk en communicatief. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Het grootste advies was om speciale zolen te kopen van 300eu. Ik had graag meer uit oefeningen etc willen halen ipv iets te 'moeten' kopen. Ook werd ik meer behandeld door de stagiair dan door de... Het grootste advies was om speciale zolen te kopen van 300eu. Ik had graag meer uit oefeningen etc willen halen ipv iets te 'moeten' kopen. Ook werd ik meer behandeld door de stagiair dan door de fysio zelf.

De voorgaande vragen geven het antwoord. de fysiotherapeut werkt niet volgens een boekje, maar volgens jouw vorderingen. Vraagt altijd waar ik tegen aan loop en we bespreken dit dan. je wordt als... De voorgaande vragen geven het antwoord. de fysiotherapeut werkt niet volgens een boekje, maar volgens jouw vorderingen. Vraagt altijd waar ik tegen aan loop en we bespreken dit dan. je wordt als mens behandeld.

Rico van duijn

Hele aardige vrouw altijd erg genoten van de sessies en merkend verschil in me knie.

Geweldig betrokken en kundig, zoekt naar oplossingen voor verbetering in het dagelijks leven, ivm Long-Covid. bijvoorbeeld trainingen om de trap te lopen en snel te herstellen of boodschappen tassen... Geweldig betrokken en kundig, zoekt naar oplossingen voor verbetering in het dagelijks leven, ivm Long-Covid. bijvoorbeeld trainingen om de trap te lopen en snel te herstellen of boodschappen tassen te kunnen dragen en hoe op de sportschool te trainen. Ik ben niet genezen, maar kan al wel meer, nadat ik 10 dagen met Covid in het ziekenhuis aan het zuurstof heb gelegen. vakkundige Vakvrouw.