Neemt de tijd, veel tips en aanwijzingen en effectieve oefeningen. En heel prettig persoon

Jan Blijleven

Ontspannen over andere dingen te praten terwijl ze toch bezig is met waar je last van hebt
Vraagt altijd hoe en wat?

Esther Veerman

Anna weet mij positief te houden als ik het niet meer zie zitten. Anna weet mij te motiveren als ik in het Slob raak. Anna vraagt mij wat ik wil bereiken en komt met een plan van oefeningen... Anna weet mij positief te houden als ik het niet meer zie zitten. Anna weet mij te motiveren als ik in het Slob raak. Anna vraagt mij wat ik wil bereiken en komt met een plan van oefeningen gecombineerd met een tijdschema. Anna heeft veel kennis over ingewikkelde knieën, pijn in relatie tot het knietrauma maar ook met het brein. Anna neemt mij serieus en is begripvol. Na iedere sessie loop ik met meer (zelf)vertrouwen in een goede afloop de deur uit dan waarmee ik binnen kwam.

Was mijn eerste keer fysio, en was in het begin ook sceptisch over fysio in het algemeen.
Tijdens de eerste ( onderzoeks ) sessie een hele openbaring waardoor het probleem er was en daaropvolgende sessies ook confronterend hoe snel het verholpen was.
Inmiddels nog werkend met die handvaten, aan het definitieve herstel om weer op mijn oude nivo te geraken.

Serieuze behandeling van zaken en vakkundig geholpen met mijn probleem

Sandra is een prettige, rustige, ervaren en zeer professionele fysiotherapeut met ontzettend veel kennis en kunde. Tijdens de onderzoeken stelt ze je op je gemak. En ze neemt iedere vraag of... Sandra is een prettige, rustige, ervaren en zeer professionele fysiotherapeut met ontzettend veel kennis en kunde. Tijdens de onderzoeken stelt ze je op je gemak. En ze neemt iedere vraag of pijnklacht even serieus. Ook weet ik na deze controleafspraken de status van mijn herstel en kan ik ergere klachten voorkomen. Twijfel niet en ga ook als je denkt het niet modig te hebben voor een bekkenbodem check, dan weet je zeker hoe je ervoor staat!

Schenkt veel aandacht aan het geen waar je voor komt

Deskundig, tijd voor alle vragen, goede oefeningen!