Fijn vertrouwd gevoel.er wordt goed gecommuniceerd met de patiënt

Zeer persoonlijke goede en vriendelijke behandeling

Renée Lammertink

Bo vraagt goed uit wat de klachten zijn, onderzoekt en legt vervolgens het probleem en haar behandelmogelijkheden uit. Zo werd ik meegenomen in het proces en weet ik wat zij kan betekenen én wat ik... Bo vraagt goed uit wat de klachten zijn, onderzoekt en legt vervolgens het probleem en haar behandelmogelijkheden uit. Zo werd ik meegenomen in het proces en weet ik wat zij kan betekenen én wat ik zelf kan doen.

Rick

Het ligt niet direct in mijn aard om een feedback te geven maar daar doe ik nu even afstand van. Sinds een jaar ben ik onder behandeling bij de "De Garage" in Volendam en wel door Peter Tol.
De behandeling, service , klantgerichtheid en spontaniteit is in een woord te beschrijven, TOP.
Indien ik weer een fysiotherapeutische behandeling moet ondergaan dan hoef ik daar niet lang over na te denken waar ik mij ga melden.

Specialist op het gebied van de ziekte van Parkinson.

Robin keizer

Altijd word ik snel geholpen door ze en ze zijn allemaal super aardig. Het zijn echte vakmensen!

Vriendelijk, toegankelijk, professioneel, kundig. Bo stelt je op je gemak en helpt je op professionele wijze bij je klacht.

Mijn fysio legt het allemaal goed uit en heeft veel kennis van zijn beroep.

J.i Walthuis van Vlaanderen

Behandeling kon gelijk starten, prima aandacht, ik heb veel vertrouwen in deze behandelaar.

Ze nemen alles serieus, en je kan altijd vragen stellen en goede antwoorden