Ze nemen je hier heel serieus. Doen geen behandelingen waar resultaten tot nevenschade kunnen leiden.
Voeren de behandelingen heel zorgvuldig uit en leggen ook heel goed uit wat ze doen. Geven ook aan dat bij bepaalde behandelingen de resultaten tegen kunnen vallen of pas later effect kunnen hebben.

Bos

Behandelaars die er verstand van hebben. Al jaren kom ik bij Peter die mijn zwakke schouder vaak onderhanden neemt. Door een operatie is mijn rechter schouder zwakker en gevoelig voor verklevingen... Behandelaars die er verstand van hebben. Al jaren kom ik bij Peter die mijn zwakke schouder vaak onderhanden neemt. Door een operatie is mijn rechter schouder zwakker en gevoelig voor verklevingen aan mijn spieren/pezen. Al jaren liep ik bij een fysio die het maar niet weg kreeg. Peter kreeg het wel weg en Odra ik weer last krijg lost hij het meteen weer op. Ook na een enkel en een knie operatie heeft Peter mij weer op de been gekregen.

Al met al vol lof over mijn behandelaar!
daarom ga ik er altijd graag naar toe omdat ik weet dat mij klachtrn verdwijnen.

Goed communiceren en ik kwam van mijn kwaal af.

Ik ben goed behandeld en ben van me klacht af. Daarnaast heb ik nog wat tips meegekregen

Deskundige / geeft juiste adviezen/ aardig leeft zich in in de situatie

Betrokken, deskundig, goed bereikbaar en maakt altijd tijd (indien nodig afhankelijk van de klacht)

Over alles van begin van de behandeling tot en met de laatste ben ik zeer tevreden