Is rustig en luistert naar wat je zegt. Op korte termijn afspraken inplannen is mogelijk.

Als ik hoor dat iemand dezelfde klachten heeft als ik.

vincent verhoef

Ik kreeg deze fysiotherapeut toegewezen gezien hij met echo oorzaak klachten kon bepalen; rechter onderbeen en linkerknie. In eerste instantie zag hij niks aan de spieren in onderbeen, maar op onze... Ik kreeg deze fysiotherapeut toegewezen gezien hij met echo oorzaak klachten kon bepalen; rechter onderbeen en linkerknie. In eerste instantie zag hij niks aan de spieren in onderbeen, maar op onze opmerking dat het leek dat bot gebroken was bevestigde hij dit en werd besproken dat eerst te behandelen met hulp ziekenhuis. Geen vervolgafspraak of behandeling. ook is in de eerste afspraak niet naar knie gekeken.
Ik heb zelf eind februari nieuwe afspraak gemaakt omdat klachten linker knie aanhielden. Met echo gekeken en Jimmy kon niet zien of kruisband ingescheurd of afgescheurd. Geen oefeningen of vervolgafspraak voorgesteld behoudens kijk t nog eens een paar weken aan. Ook geen advies/oefeningen nav gebroken kuitbeen. Nee ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben over behandeling door deze fysiotherapeut. Eerdere behandelingem bij andere fysiotherapeuten waren overigens wel naar volle tevredenheid.

Het overleg over de behandeling en de oefeningen voor thuis . en de kwaliteit van de behandeling door de fysiotherapeut