Bart v d linden

Hij weet goed waar hij op moet letten. En controleerd oom regelmatig mijn inspanning. Ook vind hij dat ik eigenlijk zeker 2 x in de werk naar de fysio moet komen maar dan moet ik zelf betalen wat... Hij weet goed waar hij op moet letten. En controleerd oom regelmatig mijn inspanning. Ook vind hij dat ik eigenlijk zeker 2 x in de werk naar de fysio moet komen maar dan moet ik zelf betalen wat geen optie is.

Marja

Prettige benadering, vriendelijk en vertrouwelijk contact

MZ van Baak

De zorg die ik kreeg was zorgvuldig en ik werd continu in de gaten gehouden met m'n oefeningen en gecontroleerd.

Willem van den Brink

Tim keek verder dan alleen de plek van de klachten en nam eigenlijk het hele lichaam onder handen waardoor ik in het geheel veel fitter ben geworden. Daarnaast waren de bijbehorende adviezen zeer... Tim keek verder dan alleen de plek van de klachten en nam eigenlijk het hele lichaam onder handen waardoor ik in het geheel veel fitter ben geworden. Daarnaast waren de bijbehorende adviezen zeer waardevol.

D.T.

Heel kundig, vriendelijk, professioneel en stelde me erg op mijn gemak. Heeft goede nazorg geleverd en kwam met goede oplossingen. Zeer tevreden!!

Lyda Stoker

Zij heeft mij de benodigde oefeningen gegeven toch heb ik besloten haar niet meer te bezoeken. Dit was mijn doel, verder pessarium in ziekenhuis te zijner tijd

J B Hartsink

Ze is heel duidelijk in haar uitleg,zeer goed bereikbaar en patient vriendelijk

Trudie Slagter

Duidelijke uitleg over de behandeling en het doel ervan. Prettige sfeer en vooral het serieus nemen van mijn klachten.