Daniel van Veen

Hij stelde me op mn gemak en behandelde mij met aandacht. Ik had het idee dat hij wist waar hij mee bezig was. Ook gaf hij theoretische informatie over de gebreken.

Praline

Hij kon zich inleven in mijn klacht en begreep het als ik tegenslag had.

Zwanet Plomp

Mijn klachten waren spoedig helemaal verholpen. Geweldig. Daarbij vond ik de therapeute een bijzonder aardige en belangstellende vrouw

P.b. Eijpen

Zaken worden besproken en in onderling overleg eventueel bijgesteld.
Het was voor mij moeilijk aan te geven hoe mijn conditie er voor staat. deze is zeker enigermate vooruit gegaan.De dokters...

Bas van Brienen

De fysio heeft hetzelfde meegemaakt en snapte mij volledig. Ook de extra oefeningen die ik meekreeg stelde ik zeer op prijs. Als ik vragen had kon ik hem altijd mailen

Van’t Hullenaar

Vakkundig, empatisch, efficiënt, met een directe aanpak en zonder onnodige poespas. Sympathiek.
Behandeling was/is een succes.

moi

Zeer vakbekwaam, vanaf het begin vertrouwen dat het goed komt.

puck

De fysiotherapeut neemt mij serieus en kijkt ook terug naar de vorige behandeling ( had ik daar een reactie op) en gaat mee met mijn gemoedstoestand en past daar zo nodig de behandeling op aan.

Paola de Klepper

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met een therapeut die mij na een trauma ongeval zo fijn begeleid heeft. Door haar kon ik mijn revalidatie thuis doen en niet in een revalidatiecentrum.

Iris de Rooij

Fijne fysiotherapeut die oog had voor mijn kind en mij duidelijk uit heeft gelegd wat ik thuis nog moest oefenen met hem