Neemt de tijd voor je en is erg betrokken bij de voortgang

henk burggraaff

Als een familielid of kennis fysiotherapie zou nodig hebben

Er werd goed naar mijn klachten geluisterd en daarbij de juiste oefeningen gegeven voor herstel.

Goed onderzoek en overleg over oplossing van mijn klacht. Goed geluisterd en door de combinatie van behandeling, advies en oefeningen voor thuis een heel goed resultaat! Dank!

Ik heb me erg begrepen gevoeld. De oefeningen heb ik nagestuurd gekregen zodat ik ze thuis ook goed kan blijven volgen. Ze heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik er weer bovenop kom en dat ik het... Ik heb me erg begrepen gevoeld. De oefeningen heb ik nagestuurd gekregen zodat ik ze thuis ook goed kan blijven volgen. Ze heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik er weer bovenop kom en dat ik het kan. Na elke behandeling ging ik met een positief gevoel naar huis.

Mijn zoon gaat er graag naar toe en leert zo een betere motoriek te hebben. Ook heel fijn dat die tijdens school uit de klas gehaald word en weer terug word gebracht. Ik word goed op de hoogte... Mijn zoon gaat er graag naar toe en leert zo een betere motoriek te hebben. Ook heel fijn dat die tijdens school uit de klas gehaald word en weer terug word gebracht. Ik word goed op de hoogte gehouden hoe het gaat en krijg oefeningen gestuurd via de mail die ik thuis kan doen.

Een goede behandeling met duidelijke uitleg over hoe wat de fysiotherapeut deed en hoe verder.

Ze is lief, duidelijk en heeft ervoor gezorgd dat hij veel minder pijn heeft en heeft tools geleerd waarmee hij ervoor kan zorgen dat de klachten alleen maar zullen afnemen.

Duidelijke ervaring, vriendelijkheid in de omgang en een goed begrip van de medische toestand, met positieve resultaten die een gevoel van herstel laten zien