Conchita Van leeuwen

Goede en fijne snelle duidelijke levering

Jeroen

Ge-wel-dig!

Wie was die lieve vrouw van de klantenservice?

cobi koehorst

Super klantenservice

Post nl maakte er een zootje van, maar ik heb zonder probleem mijn bestelling opnieuw geleverd gekregen. Top!

M.

Toen ik niet tevreden was over het geleverde product werd ik supervriendelijk en snel geholpen door Marleen van de klantenservice!

Henry Eikenhorst

Makkelijk bestellen en snel in huis!

Geen.

Sil Broer

Tape laat na 7 dagen los, patch niet bruikbaar doordat beschermfolie aan patch blijft plakken, klantenservice reageert niet op mail

Stuur een werkend product en reageer sneller op klacht

Reactie FysioTape:

Beste Sil, heb je naar info@fysiotape.nl gemaild? Of bedoel je dat je op deze review nog geen antwoord hebt gehad? Excuses in ieder geval. Trek de uiteinden, waar de inkeping zit eerst even los, je... Beste Sil, heb je naar info@fysiotape.nl gemaild? Of bedoel je dat je op deze review nog geen antwoord hebt gehad? Excuses in ieder geval. Trek de uiteinden, waar de inkeping zit eerst even los, je zult zien dat dan het rugpapier makkelijk loslaat. Je schrijft dat de patch na 7 dagen loslaat, heb je ergens gelezen dat deze langer zou blijven zitten? Graag sturen we je een nieuw pakje toe zodat je het nog een keer kunt testen. Kun je me je adres mailen naar info@fysiotape.nl? Groet Anita

Victoria

Snelle levering, goede communicatie

Ine Bakker

Top, bestellingen waren de volgende dag binnen

was wat zoeken voor ik de juiste tape had

S. Wick

Snelle en correcte levering.

Plakkertje

Niet wat ik er van verwacht had

Zou ik niet weten ik zit niet in deze branche