Cor Jan de Kleijn

Snel besteld en snel geleverd

Joke Hacking

Prima produkt

Paul Droog

Uitstekend en plezierig

heb ik nu niet

Norma

Heel goed

kwaliteit

Goede service en snelle levering.

Audrey M

Correcte prijzen en kwalitatieve producten

Meer kleuren voor gevoelige huid zou leuk zijn en jammer dat er geen producten bij jullie te bestellen zijn die een barrière film leggen om de huid te beschermen zoals cavilon creme

T

Nepsite

Nep producten

Reactie FysioTape:

Beste Thomas,
Vandaag al 2 x geprobeerd je te bellen maar helaas krijg ik je niet te pakken dus daarom even per mail.
Ik zie dat je een review hebt gepost over je bestelling van 9 januari...
Beste Thomas,
Ik zie dat je een review hebt gepost over je bestelling van 9 januari 2023. Wat vervelend dat je deze niet hebt ontvangen. Aangezien wij juist erg servicegericht zijn en ons best doen om op tijd te leveren heb ik uitgezocht waar het mis is gegaan. Heb je ons toevallig ook gebeld om te vragen waar het pakketje bleef? Want dan hadden we direct actie kunnen ondernemen.
Volgens de Track en Trace heeft PostNL op 11 en 12 januari het pakketje bij je geprobeerd af te leveren. Helaas is dit niet gelukt en hebben ze het daarna naar een pakketpunt gebracht. Namelijk bij Primera, Karspeldreef 1313-1315 in Amsterdam. Hier lag het voor je klaar tot 23 januari en daarna is het aan ons teruggestuurd. Deze is vandaag dus weer bij ons binnengekomen.
Ik vermoed dat de mail van PostNL misschien in de spambox terecht is gekomen waardoor je niet wist dat deze bij de Primera was afgeleverd. Heel vervelend uiteraard.
Zal ik de tape vandaag nogmaals naar je toesturen?
Ik hoor graag even van je.
FysioTape

Meurs C - EquiVita paardentaping

Tijdig en correct geleverd

P J Bast

Makkelijk bestellen en snelle levering

Sabina Anema

Geweldige service