Onne Siegersma

Edward Berkel

Voor 21:30 besteld volgende dag in huis NIET nagekomen. Product is te laat 's avond bij PostNl aangeleverd!

Ik had de producten nodig om mee te nemen met vakantie. Door te laat aanleveren bij PostNL (23:30!) kon het pakket niet meer verwerkt worden en werd een dag later bezorgd. We waren al vertrokken.... Ik had de producten nodig om mee te nemen met vakantie. Door te laat aanleveren bij PostNL (23:30!) kon het pakket niet meer verwerkt worden en werd een dag later bezorgd. We waren al vertrokken. Komt u belofte (voor 21:30 besteld, morgen in huis) zonder meer na. Ik had om 13:00 besteld en ruimschoots op tijd om bij PostNL aan te leveren.

Reactie FysioTape:

Beste Edward,
Beste Edward,
Alle bestellingen gaan dezelfde dag met PostNL mee, mits voor 21.30 uur besteld, zo is dit ook met uw bestelling gebeurd. PostNL heeft het in dit geval niet waar kunnen maken de volgende dag te leveren, ook zij kampen soms met vertraging of andere problemen, waardoor uw bestelling 1 dag later is geleverd dan de bedoeling. Hopende op uw begrip dat er heel soms iets mis kan gaan.
Groet team FysioTape.

Renee Clerx

Prettig

Ga zo door

Wap

Super fijne tape

Nog geen

Dyn Balâns

Het is een prima product, fijn om mee te werken

gerda ploeg

Super blij mee neemt vele pijn klachten weg

Korting op doorverkoop

Daisy Lambert

Top service en goede producten

T. Merkus-Muller

Super.

Niets

Cor Jan de Kleijn

Snel besteld en snel geleverd