Mijn fysiotherapeut luistert goed naar mij en komt met heel goede adviezen zij geeft oefeningen die thuis goed te doen zijn.

jeroen peeters

Ik merk na elke behandeling direct verbeteringen, zelfs zo goed dat ik na de laatste tussentijdse behandeling niet meer geweest ben om dat geen belemmeringen meer ervaar. Bram is serieus neemt de... Ik merk na elke behandeling direct verbeteringen, zelfs zo goed dat ik na de laatste tussentijdse behandeling niet meer geweest ben om dat geen belemmeringen meer ervaar. Bram is serieus neemt de tijd en het is super gezellig. Bram geeft een duidelijke uitleg over wat bepaalde oefeningen en bewegingen met je lichaam doen, hierdoor mijn houding en trainingsroutine aangepast met als resultaat veel minder klachten en duidelijke verbeteringen.
Ik zou Bram aan iedereen aanraden.

MVG Jeroen Peeters

Joke Levelt-Bolder

De fysiotherapeut was deskundig en vriendelijk. Ik had vertrouwen in haar.

Goede behandeling, duidelijke uitleg, neemt de tijd, vrolijk, prettig contact. De aanwezigheid van een fitnessruimte (waar ik overigens zelf geen gebruik van maak).

Het is een fantastische praktijk met zeer enthousiaste en deskundige medewerkers. De sfeer is open en gezellig.

Als ik de klacht van iemand bij deze fysiotherapeut vind passen

Luistert goed, gaat in op de problemen, is gezellig.

Ik zou fysioprof aanraden als je een klacht hebt met duidelijke fysieke oorzaken