Wilco van Tiel

Goede advies en juiste handelingen, ik ben alleen denk ik iets te snel begonnen met therapie. Al om al goed behandeld en zeer goede fysiotherapeut. En het kraken vind ik persoonlijk minder, maar het... Goede advies en juiste handelingen, ik ben alleen denk ik iets te snel begonnen met therapie. Al om al goed behandeld en zeer goede fysiotherapeut. En het kraken vind ik persoonlijk minder, maar het werkt wel.

Gerhard van der Wiel

Ik kwam om te laten kijken of mijn wervels recht op mekaar stonden, volgens de fysiotherapeut goed uit.Ik kreeg oefeningen die ik niet eens kon uitvoeren. De fysiotherapie had weinig effect en ik... Ik kwam om te laten kijken of mijn wervels recht op mekaar stonden, volgens de fysiotherapeut goed uit.Ik kreeg oefeningen die ik niet eens kon uitvoeren. De fysiotherapie had weinig effect en ik werd gevraagd of ik aan oefenprogramma wilde deelnemen.Daarom ben ik naar een andere manueeltherapeut gegaan,die wel goed naar mijn wervelkolom keek en constateerde dat deze niet recht opelkaar stond.Mijn lijf stond scheef. Slechts 1 manuele behandeling bracht al veel verbetering en heel mijn lijf voelt nu anders aan.

Cor.

Om dat fysiotherapeut mijn heel goed heeft geholpen.

Dorienne van der Veer

De fysiotherapeut luistert goed naar de klacht, bespreekt de behandeling en controleert telkens of er verbetering is. Constateert dan hoe we verder gaan! Ik heb me steeds erg goed beschermd en... De fysiotherapeut luistert goed naar de klacht, bespreekt de behandeling en controleert telkens of er verbetering is. Constateert dan hoe we verder gaan! Ik heb me steeds erg goed beschermd en verzorgd gevoeld.

Janine

Kundig advies opbouwende oefeningen eerlijke behandeling vriendelijk

Hans van der Zee

Zeer goed inzicht, uitleg, behandeling,en invoelend vermogen. En nog een heel aardig mens ook.

Conny van den Hout

Duidelijke uitleg, kundige zorg, doelgerichte oefeningen, zeer betrokken, zeer bekwaam

JR.

Hij luistert goed naar wat ik hem over mijn klachten te vertellen heb. Na 'n behandeling voel ik ook gelijk dat deze geholpen heeft. Hij is ook tijdens je bezoek constant met je bezig.