Dorienne van der Veer

De fysiotherapeut luistert goed naar de klacht, bespreekt de behandeling en controleert telkens of er verbetering is. Constateert dan hoe we verder gaan! Ik heb me steeds erg goed beschermd en... De fysiotherapeut luistert goed naar de klacht, bespreekt de behandeling en controleert telkens of er verbetering is. Constateert dan hoe we verder gaan! Ik heb me steeds erg goed beschermd en verzorgd gevoeld.

Janine

Kundig advies opbouwende oefeningen eerlijke behandeling vriendelijk

Hans van der Zee

Zeer goed inzicht, uitleg, behandeling,en invoelend vermogen. En nog een heel aardig mens ook.

Conny van den Hout

Duidelijke uitleg, kundige zorg, doelgerichte oefeningen, zeer betrokken, zeer bekwaam

JR.

Hij luistert goed naar wat ik hem over mijn klachten te vertellen heb. Na 'n behandeling voel ik ook gelijk dat deze geholpen heeft. Hij is ook tijdens je bezoek constant met je bezig.

Robert JW

Juiste behandelwijze en resutaat boven verwachting.

Elisa

Mijn fysiotherapeut heeft me ontzettend goed behandeld tijdens een zware blessure (afgescheurde kruisband + reconstructie operatie). Ik kan geen minpunten bedenken en ik ben ruim 15 maanden... Mijn fysiotherapeut heeft me ontzettend goed behandeld tijdens een zware blessure (afgescheurde kruisband + reconstructie operatie). Ik kan geen minpunten bedenken en ik ben ruim 15 maanden behandeld in de praktijk.

Yara Steinvoort

Ik ben erg tevreden over mijn fysiotherapeute en denk dat ze het heel goed doet. Het is duidelijk, ze bespreekt alles goed met mij en laat ook weten waar ik aan toe ben.