Sahar Gholami Nia

Juiste diagnose - de juiste manier voor behandeling - Begeleiden met Mender tijdens de behandeling

Cécile van Kessel

Therapeute is zeer betrokken met patiënt. Altijd diensten aanbiedend. Vraagt je mening. Helpt je steeds doelen te stellen. Geeft prima adviezen. Is zeer hulpvaardig en altijd vriendelijk. Kortom een... Therapeute is zeer betrokken met patiënt. Altijd diensten aanbiedend. Vraagt je mening. Helpt je steeds doelen te stellen. Geeft prima adviezen. Is zeer hulpvaardig en altijd vriendelijk. Kortom een deskundige therapeute.

Omdat dit een fysio is die weet waar hij over praat. Kundig iemand

Juiste advies, heeft enorm geholpen bij spoedig herstel

De fysiotherapeut heeft goede adviezen gegeven en de behandeling is heel goed afgestemd op wat ik kan en op wat er er verbeterd kan worden.

Lieke Hanssen

Deskundig, kordaat, duidelijk, zeer prettig in de omgang!

Ze luistert naar je, ze heeft aandacht en attent en geeft goede adviezen. Ik heb goede oefenprogramma's van haar en ze corrigeert die weer bij een volgende behandeling. Mijn ervaring is al jaren... Ze luistert naar je, ze heeft aandacht en attent en geeft goede adviezen. Ik heb goede oefenprogramma's van haar en ze corrigeert die weer bij een volgende behandeling. Mijn ervaring is al jaren zeer positief.