Wilma van Beers

Vakkennis, betrokkenheid, inzet, bereidheid om steeds een tandje bij te zetten

A. van Boxmeer

Margot luistert goed naar wat je klacht is. Geeft goed advies. Legt telkens uit wat ze gaat doen en waarom. Ze forceert niks. Is vriendelijk en belangstellend. Is gewoon een hele fijne fysiotherapeute

Jacqueline

Met, voor mij, nieuwe ideeën komen.
Zoals dry-needling. In plaats hetzelfde blijven proberen.

Maria van den Boom

Mijn fysiotherapeut heeft mij al vaker behandeld en is goed op de hoogte van mijn gezondheidsverleden. Ik hoef daarover niets meer uit te leggen. Hij neemt me serieus en is voorzichtig. In het... Mijn fysiotherapeut heeft mij al vaker behandeld en is goed op de hoogte van mijn gezondheidsverleden. Ik hoef daarover niets meer uit te leggen. Hij neemt me serieus en is voorzichtig. In het verleden ben ik ooit verkeerd behandeld in een andere ( niet meer bestaande) praktijk waardoor mijn vertrouwen in fysiotherapeuten flink gedaald was. Deze therapeut heeft mij weer 100% vertrouwen teruggegeven.

Rietje Steenkamp

De communicatie, de deskundigheid, het resultaat van de behandeling.

Wilco van Tiel

Goede advies en juiste handelingen, ik ben alleen denk ik iets te snel begonnen met therapie. Al om al goed behandeld en zeer goede fysiotherapeut. En het kraken vind ik persoonlijk minder, maar het... Goede advies en juiste handelingen, ik ben alleen denk ik iets te snel begonnen met therapie. Al om al goed behandeld en zeer goede fysiotherapeut. En het kraken vind ik persoonlijk minder, maar het werkt wel.