Niels

Er wordt goed naar me geluisterd en de behandeling was goed.

K. Oei

Het is doel gerichte behandeling en zij geeft ook heel nuttige informatie die ik gevraagd heb en zij zijn ook heel vriendelijk.
Ze neemt de tijd om alle klachten en of verbeteringen aan te...
Ze neemt de tijd om alle klachten en of verbeteringen aan te horen.

AUKJE

Margot Peters heeft mij behandeld. Is erg kundig en heeft ervoor gezorgd dat mijn klachten weer verdwenen.
Verder vind ik dat ze afspraken goed nakomen erg duidelijk zijn en juist behandelen. Ik ben erg tevreden! Voelde me op mijn gemak.
Bedankt en mocht ik weer eens klachten hebben kom ik zeker bij jullie terug.

Hanneke

Als ik bij Margot de behandelkamer in stap, dan merk ik dat zij zich al heeft ingelezen in mijn vragenlijst en weet wie ik ben.
Daarna luistert zij aandachtig naar mijn klachten en bespreekt...
Daarna luistert zij aandachtig naar mijn klachten en bespreekt met mij het behandelplan.
Toen de vooruitgang niet voldoende was, kwam zij met een alternatief plan van aanpak.

Paula

Goed geluisterd.
Begrip vol, respect vol
Deskundige geduldig.

Margot van der Heijden

Goed luisteren, oefeningen mee naar huis gegeven, kijken of er inderdaad verbeteringen zijn. Ze zijn allemaal vriendelijk

Corrie van Oort

Ik vind dat de therapeut mij ,zover mogelijk heeft behandeld.

Tjar

Persoonlijk, geen gevoel nummertje te zijn. Neemt serieus en denkt echt mee. En kijkt verder waar nodig

Paul Schipper

Een kundige fysio die de tijd voor je neemt