Antoon Reintjes

Serieus, deskundig, duidelijk in communicatie en prima resultaat

Sonna

De fysiotherapeute is vriendelijk en aardig. Aangenaam kontakt.

Peter Delisse

Ik vind Lilian heel vrolijk en correct in de omgang. Verder heeft ze verstand van zaken dus een goede combinatie.

Toon evers

Word altijd correct behandeld en een prima uitleg

C

Ik voelde me gehoord en gezien. Fysio begreep precies wat mijn klachten waren. Erg vriendelijk

John

Er is uitgelegd wat je moet doen, daarna ben je in een groep aan het bewegen sporten, en in die tijd hoor je niets. Of het anders moet meer opbouwen enz enz ..Boek je vooruitgang en waar moet ik op... Er is uitgelegd wat je moet doen, daarna ben je in een groep aan het bewegen sporten, en in die tijd hoor je niets. Of het anders moet meer opbouwen enz enz ..Boek je vooruitgang en waar moet ik op letten..Kreeg of heb wel een schouder blesuren erbij en dat is denk ik werk voor een orthopeed ja ben daar bekend mee. Gaat niet met oefeningen weg

John

Ja een 8 is toch een goed punt. En ik kan zo niet verder en wil naar een Orthopeed verwezen worden. Ik ken de pijn en een schouder is een complex gebeuren , kun je niet in kijken laat staan aan de... Ja een 8 is toch een goed punt. En ik kan zo niet verder en wil naar een Orthopeed verwezen worden. Ik ken de pijn en een schouder is een complex gebeuren , kun je niet in kijken laat staan aan de buitenkant zeggen dat er niets kapot is. Ervaring van de pijn is me duidelijk. En bijt mn vullingen uit mn mond en de pijn stileren die doen niets en kunnen hier ook niets aan veranderen enne een spuit in mn schouder zou kunnen en werkt even goed..Iets moet er gebeuren.