Reggy

Goede en fijne behandeling en goede raad en advies.

Jordi de Laat

Ik ben goed behandeld, ze hebben me goed geholpen met mijn blessure aan mijn knie. Fysiotherapeut kwam erg goed over, had veel verstand van de knie en legde alles goed uit. De oefeningen zijn heel... Ik ben goed behandeld, ze hebben me goed geholpen met mijn blessure aan mijn knie. Fysiotherapeut kwam erg goed over, had veel verstand van de knie en legde alles goed uit. De oefeningen zijn heel duidelijk en worden heel gemakkelijk via de mail verstuurd.

Hilde Willems

Goed luisteren, zorgzaam en geruststellend en geduld

July van Lith

Er wordt samen bekeken hoe we mijn doel kunnen bereiken en gaan dat ook meteen in werking zetten. De begeleiding bevalt me ook erg goed.

Evi

Ik vond het heel goed, mijn knie is er een stuk beter van geworden. De afspraken duurde niet te lang en niet te kort.

Margreet

Marc heeft mij altijd verteld wat het behandelplan was, goede communicatie en zeer bedreven in de schouder therapie. Het heeft mij tot nu toe al veel verlichting gegeven. De 9 is gegeven omdat ik... Marc heeft mij altijd verteld wat het behandelplan was, goede communicatie en zeer bedreven in de schouder therapie. Het heeft mij tot nu toe al veel verlichting gegeven. De 9 is gegeven omdat ik denk dat er altijd ruimte tot verbetering is.

A.J.M. Latjes -van Amstel

Hij heeft me serieus genomen, goed advies gegeven, ik kan verder met zijn adviezen! top!

Martin

Voel me serieus genomen en de juiste snaren zijn geraakt.