Hanny Cramer

Prettig, duidelijk, motiverend, meedenkend, adviserend

Rianne

N.a.v. een gescheurde Bakers Cyste stuurde mijn huisarts mij door,toen de pijn verminderd was .Om weer mobieler te worden,maar toen ze me terugstuurde naar de huisarts,omdat ze een andere... N.a.v. een gescheurde Bakers Cyste stuurde mijn huisarts mij door,toen de pijn verminderd was .Om weer mobieler te worden,maar toen ze me terugstuurde naar de huisarts,omdat ze een andere belemmering ontdekte.Toen ging het balletje snel rollen en kwam ik in behandeling bij de Reumatologe.Ineens bevestiging van jarenlange onverklaarbare klachten met een pijnbestrijdende behandeling kwam op gang.M.a.w. als de fysiotherapeute deze belemmering niet ontdekt had,was er weinig voor me veranderd en nu juist heel veel.Dankjewel helemaal top !!!

Riny de Ruijter

Ze nam me serieus en gaf me aanwijzigingen en oefeningen waar ik mee vooruit kon en waar ik aan merkte dat ze ook hielpen het doel te bereiken dat ik met haar besproken had.

Marc Habers

Lilian denkt mee en adviseert ook kennis en expertise binnen te halen via andere kanalen ( Viasana in Mill, collega’s )

Gerrie

Hij beef constant bij me en als mijn houding ook maar iets veranderde greep hij meteen in, zag als het verkeerd dreigde te gaan

Cees van Dijk

Kennis van zaken, overleg met patient. Duidelijke uitleg.

Frits

Zijn inzet om een behandeling op maat te maken voor een zeldzame longziekte (ILD)