Marian bekkers

Ze weet precies wat ze moet doen heb veel verschillende klachten

Mariel Verhoeven

Omdat ik alle zorg ervaar waar ik hem voor benaderd heb. De intake was volledig. Het behandelplan is duidelijk. De behandeldoelen zijn exact en volledig geformuleerd. De behandeling is conform het... Omdat ik alle zorg ervaar waar ik hem voor benaderd heb. De intake was volledig. Het behandelplan is duidelijk. De behandeldoelen zijn exact en volledig geformuleerd. De behandeling is conform het plan en levert nu al vor mij onverwachte resultaten op. Verder kom ik graag naar de praktijk en is de behandelaar(s) uiterst prettig.

Tessa

Ik ging er met een fijn gevoel naartoe en mijn klachten werden gelukkig ook snel minder.

Gert Holthuizen

Heb ontzettend goede ervaringen met uw praktijk

Collin Schellings

Anne heeft me goed geholpen. Ze luistert goed stelt goede vragen om zo een passende behandeling te geven.
Haar uitleg is kort en duidelijk.

Rob Evers

Lilian is zeer deskundig en heeft me tot nu toe zeer goed geholpen, Lilian weet door diverse technieken de juiste behandeling te geven

Denise van Creij

Luisterend oor, openstaan voor vragen/klachten, fijn in de omgang, goede behandeling (effectief)

K. Oei

Ik ben zeer tevreden na mijn operatie voor mijn totale knie prothese, ik kan meer bewegen en bijna geen pijn of liever nauwelijks pijn hoef te lijden.