Alles was goed, contact, overleg, behandeling, begeleiding, email, oefenprogramma via een app en uiteindelijk het eindresultaat.

Astrid

Ze helpen me enorm om weer de oude te worden en denken overal aan mee .
Maar gaan ook als je iets aangeeft mee aan de slag om ook dat te verhelpen
Dit ervaar ik zeer prettig en voel me...
Ze helpen me enorm om weer de oude te worden en denken overal aan mee .
Maar gaan ook als je iets aangeeft mee aan de slag om ook dat te verhelpen
Dit ervaar ik zeer prettig en voel me erg welkom bij deze fysiopraktijk

Behandeling had het gewenste effect. Ik voelde me oo mijn gemak. Ik vond het prettig dat de fysiotherapeut na een beperkt aantal behandelingen zelf aangaf dat er niet meer behandelingen noodzakelijk... Behandeling had het gewenste effect. Ik voelde me oo mijn gemak. Ik vond het prettig dat de fysiotherapeut na een beperkt aantal behandelingen zelf aangaf dat er niet meer behandelingen noodzakelijk waren.

Ja dit is een fysiotherapeut die zijn vak beheerst.

Open, deskundig, effectief en praktisch met een positief resultaat tot gevolg.

Ilse

Ben gekomen met problemen en ben gegaan met handvatten en duidelijk verbetering. Wat zij mij heeft geleerd zijn aandachtspunten en oefeningen om in de toekomst minder of geen klachten te hebben.... Ben gekomen met problemen en ben gegaan met handvatten en duidelijk verbetering. Wat zij mij heeft geleerd zijn aandachtspunten en oefeningen om in de toekomst minder of geen klachten te hebben. Vandaar mijn aanbevelingscijfer.

Als iemand op zoek is naar een goede fysiotherapeut dan zou ik haar zeker aanbevelen

Goede begeleiding met de juiste behandeling en oefeningen voor de blessure die ik heb