Lotte vd Berg

Betrokken, deskundig, denkt mee, luistert

Erik Groenewoud

Ben dit keer heel goed geholpen en was na 2 x adequaat behandelen van de klacht af!
Ook de manier van aanpak was goed!
Heb alleen geen 10 gegeven omdat ik eerst op wachtlijst gezet was...
Ook de manier van aanpak was goed!
Heb alleen geen 10 gegeven omdat ik eerst op wachtlijst gezet was en na anderhalve week zelf ben gaan bellen en ik nergens op een wachtlijst bleek te staan. Kon toen men dit ontdekte snel langs komen dus voor mijnwet echt een issue.

Maarten van Grinsven

Professioneel,snel,daadkrachtig en duidelijk.

Nelly Hendriks

Met alle vorige stellingen die hoog scoorden is dit een 9 waard. Heb geen verbeterpunten. Ben zeer tevreden

Wouter Bruyn

To the point, duidelijk ervaren en slagvaardig

Marc van Eijkelenburg

Naar mijn stellige overtuiging is er met de behandeling alles aangedaan om met de fysieke beperking die nu eenmaal in de schouders is geslopen, mijn last te beperken. Goed overleg met mij en... Naar mijn stellige overtuiging is er met de behandeling alles aangedaan om met de fysieke beperking die nu eenmaal in de schouders is geslopen, mijn last te beperken. Goed overleg met mij en pro-actieve communicatie met de specialist. Goede uitleg en opvolging oefeningen, in een perfecte sfeer. Zeer professioneel.

Yolanda Franssen

Er wordt goed geluisterd naar de klacht en je krijgt een goede en doeltreffende behandeling c.q. advies. Prettige communicatie. Zeer goede praktijk

J.Vissere

Deskundig, professioneel,vriendelijk,belangstellend