Korte termijn voor het maken van de afspraak. Flexibele afspraaktijden. Soms ook voor de normale aanvangstijd. Doelgerichtheid van de behandeling. Persoonlijk contact

Ik miste differentiatie, boekjes loslaten en kijken naar wat een persoon nodig heeft.
Positiviteit: focussen op wat er wél is, in plaats van wat er niet is. Het evalueren van de vooruitgang en hierin benoemen welke groei te zien is.
Continu niet durven doorpakken onder het mom 'stel voor....', terwijl die 'stel voor' er niet is.
Daarnaast ben ik van mening dat als je jezelf long covid specialist noemt, dat je dan moet blijven studeren in onderzoeken die opduiken. Het viel mij dan ook op dat de therapeut niet op de hoogte was van gedegen onderzoeken die er liggen, een aantal weken later nog steeds niet.

Ik ben heel goed geholpen en ik ben helemaal te vrede. En ik mocht altijd mailen als ik oefenen wilde hebben.

Ik werd naar wens behandeld met duidelijke uitleg, en weer doorverwezen toen dat nodig was.

De betrokkenheid, het geven van advies. Belangstellend hoe het met je gaat