Een zeer goed onderzoek, goede diagnose en prima tijdpad!

Als iemand soortgelijke klachten heeft. Ik zou overigens de gehele praktijk aanbevelen en niet alleen de betreffende fysiotherapeut.

Goede therapeuten, werkt op tijd met aandacht en empathie

Ramunas

She asked all questions related to the trauma i had.. after that, we discuss how we make treatment.. absolutly love it! Everything is explained, what may prevent to not get back to fysiotherapie.. i... She asked all questions related to the trauma i had.. after that, we discuss how we make treatment.. absolutly love it! Everything is explained, what may prevent to not get back to fysiotherapie.. i like to hear an opinion from a specialist, that's why i'm going there

Mark is erg professioneel, maar soms ook met een knipoog en een grapje. Dat maakt dat de behandleing prima verloopt en eigenlijk best snel voorbij is. Mark weet ook goed uitleg te geven aan de... Mark is erg professioneel, maar soms ook met een knipoog en een grapje. Dat maakt dat de behandleing prima verloopt en eigenlijk best snel voorbij is. Mark weet ook goed uitleg te geven aan de klachten en hoe e.e.a. in elkaar steekt of hoe het werkt.

Lilian kwam bij me thuis, is betrokken, kundig en flexibel.
Niks op aan te merken

Omdat ik haar een heel aardige vrouw vind en ik mij volledig op mijn gemak voel bij haar. Altijd vriendelijk en belangstellend.

Ik ben serieus genomen, maar we konden ook tussendoor plezier hebben. Hierdoor verloopt alles goed en met plezier. Ook word er goed overlegd om samen langzaam naar een eindresultaat te gaan werken