Open, eerlijk en belangrijk toe de point en wat humor.

Goede snelle service! Dit is uniek tegenwoordig!

Het inlevingsvermogen en kundigheid om de oorzaak te vinden en dit aan te pakken en advies te geven hoe hier mee om te gaan

Mario Coolen

Gemma was prettig in de omgang en gaf wat mij betreft de juiste oefeningen mee. Daarbij ook rekening houdend met beperkingen.

Iris Mico

Dankzij de therapeute ben ik niet begonnen met werken na mijn whiplash wat mijn klachten enkel erger zou hebben gemaakt. Ik was bij haar vanwege mijn heupklachten en de aanrijding die ik heb gehad... Dankzij de therapeute ben ik niet begonnen met werken na mijn whiplash wat mijn klachten enkel erger zou hebben gemaakt. Ik was bij haar vanwege mijn heupklachten en de aanrijding die ik heb gehad heeft ze daarnaast meteen opgepakt. Heel erg fijn.

Legt goed uit wat waarschijnlijk de oorzaak is en wat daarom de behandeling is.

Luister goed wat e klachten zijn en handelt daar na.

De behandeling was niet alleen effectief, maar ook bijzonder onderhoudend omdat Marc over veel dingen mee kan praten zonder zijn integriteit te verliezen. Tijdens een gesprek wordt eventueel ongemak... De behandeling was niet alleen effectief, maar ook bijzonder onderhoudend omdat Marc over veel dingen mee kan praten zonder zijn integriteit te verliezen. Tijdens een gesprek wordt eventueel ongemak gedempt door de afleiding. Ik zal een volgende keer zeker expliciet naar Marc vragen,